” Ni bukan khemah, ni dah jadi bilik hotel.. ” – Netizen

Tya Arifin Kongsi Gambar Hias Khemah Untuk Penuhi Impian Anak-Anak Mahu Tidur Dalam Khemah Dapat Pujian Ramai. Woww Memang Cantik Betul !!

Memandangkan keadaan sekarang tidak dapat membawa anak-anak untuk berjalan-jalan di luar oleh kerana masih lagi tinggi kes wab4k cov1d, pelbagai cara dapat kita lakukan untuk menggembirakan anak-anak yang bos4n duduk di rumah.

Meninjau di akaun Instagram milik isteri Asyraf Khalid yang juga menantu penyanyi terkenal, Datuk Siti Nurhaliza iaitu Tya Arifin telah berkongsi beberapa gambar khemah yang dihias sangat cantik di halaman rumah mereka khas untuk anak-anak mereka.

Kongsi Tya, hal ini adalah untuk memenuhi impian anak sulungnya, Arif yang mahu tidur dalam khemah. Malah hasil perkongsian gambar itu, ramai yang memuji melihat khemah tersebut kelihatan sangat cantik dan begitu selesa ruang dalamnya setelah dihias.

Hingga kini, gambar khemah itu telah mendapat lebih 30 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Wow, bukan anak-anak sahaja yang teruja ni, kita yang dewasa melihat pun terasa begitu teruja. Hebat betul Tya.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang memuji usaha Tya dan suaminya demi menggembirakan anak-anak mereka. Antara komen-komen netizen adalah :

” Ni bukan dah jadi khemah, ni dah jadi bilik hotel. Nampak memang selesa betul lah, pandai Tya deco, cantik.. “

” Bestnys, idea yang sangat bagus. Boleh lah siapa2 yang nk buat kan sekarang tak boleh bercuti, macam ni pun menarik juga.. “

” Wahhh rajinya, untung lah Arif, dapat mummy rajin melayan. Bagus ni, dalam masa yang sama, dapat happykan anak2.. “

” Kipas jangan lupa sis, tak0t panas. Hehe siap ada tilam tu tak tah4n. Memang nampak selesa betul ni.. “

” Indahnya, cantik betul hiasan dalam khemah tu, nampak menarik. Seronok lah Arif boleh tido dalam khemah.. “

” Waah enaknya Arif bisa camping mlm ini, asy1knya. Jgn lupa pasang ubat nyam0k ya Tya, nanti hbs kena g1git.. “

” Camping dreams. Luas betul halaman rumah, memang selesa lah. Ni kalau rumah kampung, habis ayam datang tengok, haha.. “

Malah pada posting lain, Tya turut berkongsi pengalaman tidur di dalam khemah. Tulis Tya, dia dan anak-anak tidur cukup nyenyak dengan suasana baru pada malam itu. Selain itu, Tya juga menulis bahawa aktiviti tidur di dalam khemah sangat menyeronokkan dan akan diulanginya lagi.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Tya Arifin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..