” Uih heartbre4ker ni, hands0menya Chemad.. ” – Fazura

Diana Danielle Kongsi Gambar Anak Terunanya, Muhammad Photosh00t Sendiri Dalam Bilik. Wah Chemad, Pandangan Mata Tu Bukan Main Lagi. Makin Segak lah Mini Farid Kamil Ni !!

Pelakon cantik berdar4h kacukan, Diana Danielle bukan nama yang asing bagi peminat seni tanahair. Mendirikan rumahtangga bersama pelakon tampan, Farid Kamil, pasangan ini kini bahagia bersama 2 orang cahayamata mereka.

Meninjau entry terkini di Instagram Diana Danielle, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru anaknya, Muhammad. Cerita Diana, gambar ini merupakan hasil Muhammad photosh00t sendiri di dalam bilik tidurnya.

Untuk makluman, Muhammad memang sudah biasa dengan dunia peragaan. Sebelum ini juga ada dikongsikan di Instagram Chemad7 gambar-gambar Muhammad menggayakan pakaian berjenama untuk sesi photosh0ot.

Dalam gambar ini, Muhammad memakai blazer dan berseluar biru gelap. Pandangan matanya dengan mim1k muka Muhammad membuatkan ramai peminat ‘cair’. Bak kata perumpamaan, mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Memang iras muka Muhammad dengan Farid Kamil.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian tersebut sehingga kini telahpun mendapat lebih 31 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” I remember you told me that you’ll teach him not to bre4k any heart. But that look in his eyes will surely melt one.. ” – Beto Kusyairy

” Uih heartbre4ker ni.. ” – Fazura

” Handsomenya Chemad, heartbre4ker. He looks like the boy from home alone macaulay culkin.. “

” Masya Allah dah besar dah, handsome sangat-sangat. Wow alamak hearbre4ker ni. Pen4t la mummy dia nak filter future daughter in law ni haha.. “

” Confius muka siapa, DD atau Farid Kamil.Bergabung terus. Ensem beno anak DD ni, muka mat salleh banyak ni.. “

” C0py paste muka Farid Kamil ni, handsomenya. Pandangan mata tu, fuh cair la para gadis yang melihat. Taj4m aihh renungan che mad tu.. “

” Hands0menya anak bujang sapelah ni. Copy paste betul ni dengan daddy dia. Oh no, this heartbre4ker. Melt1ng tengok muka kacak chemad ni.. “

Baru usia sebegini sudah pandai bergaya Muhammad. Wajah tampan Muhammad itu bak kata peminat, ‘ heartbre4ker ‘. Apa pun, semoga Muhammad jadi anak yang soleh untuk daddy dan mommy serta berjaya dalam hidup di masa hadapan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Diana Danielle, Chemad7

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..