” Cantiknya rumah, besar betul rumah Mey dan Norman.. ” – Netizen

Muatnaik Video Aktiviti Gotong-Royong Keluarga Menghias Beranda Rumah Namun Keluasan Rumah Memey Suhaiza Dan Norman Hakim Jadi Perhatian Peminat. Wah, Cantik Dan Besar Sungguh Rumah Pasangan Ini !!

Meninjau ke akaun Instagram Memey Suhaiza, satu video aktiviti gotong-royong keluarga telah dikongsikan. Norman dan Memey telah menghias ruangan beranda rumah mereka agar kelihatan lebih berseri dan cantik.

Pasangan ini memulakan aktiviti gotong-royong mereka dengan memasang rumput palsu. Ruangan beranda rumah mereka agak luas dan nampak begitu cantik apabila selesai memasang rumput palsu tersebut.

Malah ketiga-tiga anak pasangan ini iaitu Muhammad DarwIsz Hakim, Muhammad Dikhriz Hakim dan Mikayla Delisha Hakim dilihat begitu teruj4 dengan berlari-larian di atas rumput palsu. Wah, nampak berseri beranda rumah.

Selain itu, keadaan rumah pasangan ini turut mencur1 perhatian peminat. Sangat cantik terutamanya bilik tidur pasangan ini yang nampak mewah. Pastinya bertambah cantik apabila ruang beranda ditambah dengan dekorasi lain.

Jom tonton video di bawah :

Selain memuji suasana rumah mereka yang camtik, rata-rata peminat juga memuji sikap Memey yang masih menjaga aurat walaupun berada di rumah. Antara komen-komen yang diberikan :

Bestnyaa btw mummyy , proud of you la buat content dalam rumah pun pakai sarung kaki Alhamdulillah lol.. “

” Syoknya buh meja kopi . Lep4k ptg2.. Cantikkkkk mmg best blm jd tempat senaman pg2. Cntiknyer umah mey… 

” Bagusnya memey, jaga aurat siap pakai socks.. bestnyaa. pasni tmbh pokok2 bunga plak cnfrm lg cun la..  besar betul rumah mey n norman.. “

” Buat sesama sendiri best kan.. the way memeysuhaiza tre4ted your hubby.. my idol sgt.. aaaa bestnya cantik. bilik pun lawa.. “

” Bestnya mummy.. tenang je tgk. Cantik rumah Mey…ptg2 best santai2 kat ruang tu sambil2 tngok view.. “

” Bestnye mummy .. boleh ootd Wow sgt… Cantik rumah memeysuhaiza..kt luar pun nampak luas boleh santai2 bersama family kan.. “

” Nasib baik abg sad0 ada. Setakat angkat karpet rumput, apa lah sgt dari dumbell 25kg sebelah tangan kanan dan kiri. Terbaik. Semoga dikurniakan kebahagian hingga jannah.. “

Sangat menarik apabila masa terluang diisikan dengan aktiviti berfaedah begini terutamanya dengan anak-anak. Semoga jodoh pasangan bahagia ini berkekalan hingga ke jannah dan sentiasa bahagia bersama anak-anak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Memey Suhaiza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..