” Lagutu noh Sharnaaz Ahmad haha, uncle ni lawak la.. ” – Netizen

Shukri Yahaya Kongsi Gambar-Gambar Sambutan Hari Lahir Anaknya, Maleeq Miqayl Namun Komen Sharnaaz Buat Peminat Terhibur. Amb0i BFF Ni, Sampai Nama Jebat Jayden Pun Kena Petik. Lucu Lah Baba !!

Meninjau akaun Instagram Shukri Yahaya, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan sambutan hari lahir anak keduanya, Maleeq Mikayl. Tanggal 20 Julai iaitu semalam, genaplah usia Maleeq 1 tahun.

Kelihatan dalam gambar pertama, Shukri mendukung Maleeq sambil di tangannya memegang sebijik kek kecil yang simple sahaja dekorasinya. Hanya melukis wajah muka di atas kek, manakala di atas pelapik kek pula tertulis ‘ one year old ‘.

Juga disertakan Shukri beberapa keping gambar thr0wback Maleeq yang comel. Menulis ucapan hari lahir untuk Maleeq di kapsyennya, Shukri berharap agar keadaan cepat kembali normal seperti dahulu dan Maleeq dapat menjelajah dunia luar.

Iyelah sejak dilahirkan, Maleeq hanya membesar dalam suasana di dalam rumah sahaja. Meninjau ke ruangan komen juga, peminat turut mengucapkan ucapan selamat hari lahir namun komen daripada kawan baik Shukri, Sharnaaz Ahmad menjadi tarikan.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian oleh Shukri ini mendapat 113,692 tanda suka daripada peminat setakat ini. Hampir 400 komen diberikan peminat dan antara komen-komen mereka :

” Lagutu noh Sharnaaz haha, uncle ni lawak la. Kejap baba, kejap uncle. Sampai nama Jebat pun terbab1t sama ni haha. Nampak sangat baba da tua haha.. “

” Like father like son mehh, pak dia buat anak mesti ikut nanti haha. Apa pun, Si tua ni juga dia sahabat paling sayang kan hehe.. “

” Komen Sharnaaz ni comel betul. Baba ke uncle ke cek haha, jambang tu yang buat nampak lagi tua. tu yang kena perl1 dengan BFF hahah.. “

” Yang penting dua-dua, Maleeq Miqayl dan Jebat Jayden handsome macam pak masing-masing. Perang4i pun mesti mas0k air macam pak nanti.. “

” Haha mana satu ni, baba ke uncle. c0nfuse lah haha. Happy birthday shuk’s junior Maleeq Miqayl. Semoga jadi anak dan adik yang baik untuk ayah, mummy dan kak aaira tau.. “

” Happy birthday handsome boy. Nanti Maleeq dah besar jadi anak yang berjaya dan berguna kepada ayah dan mummy tau.. “

” Happy birthday maleeq hensem. semoga besar nanti boleh mewarisi bakat ayah awak sebagai hero malaya.. “

Ini pula komen yang dit1nggalkan Sharnaaz dan mendapat lebih 3000 likes daripada peminat sehingga sekarang. Amb0i melenc0ng jauh terus mamu ni, fikiran tu advance betul .

Macam-macam hal betul Sharnaaz ni, ingatkan masa live sahaja mas0k air, rupanya komen pun boleh tahan lawaknya. Apa pun, dua sahabat baik ini memang sering menghiburkan peminat dengan jenaka dan us1k mengus1k mereka itu.

Sekejap sahaja sudah setahun usia Maleeq. Semoga Maleeq menjadi anak yang selalu membanggakan hati ayah dan mummy, jadi anak yang soleh dan gembira selalu bersama keluarga tersayang. Happy belated birthday Maleeq Miqayl !

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shukri Yahaya, IG Sharnaaz Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..