“Bahagia datang setelah pelbagai uj1an, keluarga bahagia.. ” – Netizen

Kongsi Video Dan Gambar Raya Bersama Keluarga, Ramai Yang Mendoakan Kebahagian Bella Astillah Dan Aliff Aziz. Wah Sweetnya, Semoga Kekal Bahagia !!

Bagi yang mengikuti perkembangan selebriti Bella Astillah dan suaminya, Aliff Aziz pasti tahu, kini pasangan ini semakin bahagia bersama. Lebih-lebih lagi akan kehadiran dua cahaya mata yang comel iaitu Mohamed Ayden Adrean dan Ara Adreanna.

Meninjau di akaun Instagram, Bella juga turut tidak ketinggalan berkongsi video dan gambar rayanya. Semestinya lebaran Aidiladha kali ni sangat bermakna kerana Aliff Aziz telah berada di samping Bella dan anak-anak.

Menerusi video tu, kelihatan keluarga kecil ini mengenakan baju raya berwarna sedondon. Selain itu, Bella yang mengenakan tudung turut kelihatan cantik. Perkongsian video dan gambar oleh Bella telah menarik perhatian ramai.

Manakan tidak, dalam video itu, Bella dan Aliff jalan bersama dan saling berpegangan tangan. Jelas terlihat bahawa pasangan ini semakin bahagia setelah membina semula kehidupan rumah tangga mereka. Video yang berdurasi tidak sampai 1 minit itu telah mendapat tanda suka sebanyak 99,313 ribu sejak ia dimuatnaik.

Tonton dan ikuti perkongsian gambar di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai peminat yang mendoakan kebahagian Bella dan Aliff. Antara komen-komen menarik adalah :

” Aliff bdn naik, Bella pn makin lawa. Alhamdulillah ade hikmah dgn ape yg berlaku sebelum ni. Bahagia dtg setelah pelbagai uj1an, keluarga bahgia.. “

” Alhamdulillah kan bagus mcm gini dgn anak2 isteri. Ya Allah, Alhamdulillah aminnnnn, semoga terus bahagia bersama.. “

” Wanita hebat. Semoga Bella dan Aliff bahagia hingga ke syurga. Tump4ng bahagia tengok korang mcm ni.. “

” Semoga bahagia selalu dan dilimp4hi rahmat Allah buat Bella sekeluarga. So sweet lah.. “

” Suke lh tgk psgan ni, susah nk cri wanita sebaik Bella Semoga Allah mlindungi kbhgiaan Bella, ank-ank dan suami.. “

” Selamat hari raya. Sukanya tgk, semoga Bella and family bahagia sehingga ke syurga ya, amin2.. “

” MasyaAllah. Am just so happy to see your family. May Allah bless u all Eid Mubarak.. “

Wah ramai yang mendoakan Bella dan Aliff, alhamdulillah. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut berharap Bella dan Aliff akan terus kuat dalam mengh4rungi bahtera rumah tangga mereka. Semoga Bella dan Aliff akan bahagia bersama selamanya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Bella Astillah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..