” Cepatnya dia membesar dah, cantik macam ibu dia.. ” – Netizen

Penampilan Dariya Inara Berkebaya Nyonya Di Pagi Hari Raya Raih Perhatian Peminat. Wah, Dah Besarlah Dariya. Pandai Bergaya Dah !!

Meninjau ke akaun Instagram pelawak Jep Sepahtu, p0sting terbaru Jep telah meraih perhatian peminatnya. Jep telah memuatnaik beberapa keping gambar anak perempuannya, Dariya Inara yang memakai kebaya nyonya.

Dariya yang baru berusia 3 tahun dilihat begitu comel dengan memakai kebaya berwarna putih dan kain batik berwarna merah. Dariya juga sudah pandai beraksi di depan kamera dengan pelbagai gaya yang ditunjukkannya.

Ramai yang ger4m melihat wajah comel Dariya yang sememangnya banyak mewarisi wajah bapanya, Jep. Nampaknya Dariya sudah kurang sifat pemalunya ketika abah merakam gambar-gambar Dariya ye.

Perkongsian ini telah meraih lebih 100 ribu likes buat masa ini dalam tempoh 6 jam ia dimuatnaik. Dariya merupakan satu-satunya anak perempuan Jep bersama Sari Yanti dan pastinya paling disayangi dalam keluarga.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Wajah comel Dariya sering menjadi perhatian para peminat. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Tantekk nye anak d4ra ni.. Dah anak d4ra dahhh.. Bukan main cantik berkebaya nyonya.. comelnya dariya.. “

” Dariya sorang je gigirl.. lain semua b0boy.. cantik bergaya macam mak dia.. lawanya, Selamat Hari Raya AidilAdha .. “

” Cantiknyee die.. Berkebaya dipagi raya… cepatnya membesar.. comelnya awak adik.. anak abah lawa.. selamat hari raya.. “

” Amboi lawonya.. comeynya daria..  gabungan muka abah gn ibu sgt ni.. ayu sungguh anak d4ra jep.. dah besar dh dia.. “

” C0py paste Jep.. comel.. Lawanya dariya ni… salam aidil adha jep sekeluarga.. muka abag jep betul.. cantik macam maknya.. “

” Comeynyaaa da besa.. cantiknya rambut inara.. cepatnya dia membesar dah, cantik macam ibu dia.. nak ke mana tu dariya.. “

” Beautiful dariya.. Cantiknya sayang.. macam mamanya.. comel sangat sebijik muka mama.. pandai bergaya ye.. “

Semoga Dariya Inara membesar menjadi anak yang baik, mendengar kata dan berjaya di dunia serta di akh1rat. Kami di Berita Kopak juga mengucapkan selamat menyambut hari raya Aidiladha buat Jep sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jep Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..