” Tahniah Ummi dan Izzar, moga menjadi penyejuk hati ibu dan ayah.. ” – Netizen

Ummi Nazeera Dan Suaminya, Dr Izzar Kongsi Berita Kelahiran Anak Kedua Mereka. Yeay Ayra Dah Jadi Kakak Lah. Ada Geng Lah Lepas Ni, Tahniah !!

Meninjau akaun Instagram Ummi Nazeera, telah dikongsikan sekeping gambar anak sulungnya, Ayra Aneesah berdiri di tepi katil baby. Ummi memaklumkan di kapsyennya tentang dirinya sudahpun selamat melahirkan anak keduanya pada 2 Jun yang lepas.

Dengan berat bayi 3.2 kg, anak keduanya ini juga seorang bayi perempuan. Wah bertambah geng Ummi dan Ayra dengan kelahiran baby AA. Ummi turut berkongsi cerita tentang situasinya ketika di dalam lab0r room yang dilanda dem4m dengan suhu 38.3 Celcius.

Namun semuanya dipermudahkan Allah dan Ummi bersyukur semuanya selamat. Ummi dan bayi AA kini sudahpun pulang ke kediaman mereka. Dalam gambar yang dimuatnaik ini, hanya nampak sedikit sahaja wajah bayi AA.

Tentu Ayra pun happy sudah ada geng bermain masak-masak selepas ini. Nampak Sweet dan penyayang sahaja Ayra menjaga adiknya itu. Untuk makluman, Ummi melahirkan anaknya ini di Andorra Women & Children H0spital.

Jom baca perkongsian di bawah :

Dr Izzar juga turut berkongsikan berita gembira ini di Instagramnya. Harapan Dr Izzar pun boleh tahan lucunya, suka melawak juga Dr Izzar ni rupanya.

Posting oleh Ummi dan Dr Izzar ini dihujani ucapan tahniah daripada peminat dan rakan-rakan mereka. Antara komen-komen yang dapat dikongsikan :

” Alhamdulillah syukur my friend. Now have a good rest and pant4ng. Semoga kesihatan pulih seperti sedia kala dan cahayamata baru membesar dengan sihat.. “

” Alhamdulillah, congrats ummi and Izzar. so happy for you Ummi. Rest well dan selamat berpant4ng Ummi.. “

” Alhamdulillah. Congratulations Ummi and family. Yeayyy kakak Ayra dapat geng baru. May Allah ease everything. Take care and stay safe.. “

” Aminn aminnn. wahhh alhamdulillahh tahniahh kak ummi dan along.Yeayyy geng bunga lagi. Selamat berpant4ng, take care Ummi.. “

” Alhamdulillah congrats dr.izzar dan ummi nazeera. semoga kehadiran puteri ke 2 menambahserikan lagi kebahagiaan seisi keluarga, aamiin.. “

” Girl jugak hehe congratulations izzar and ummi. Semoga ibu dan baby sihat selalu. Next year sambut baby boy la pulak hehe.. “

” Tahniah along, semestinya power main basketball sebab geng gemini hehe. Moga putri2 menjadi penyejuk hati ibu dan ayah serta solehah.. “

Sekalung tahniah diucapkan untuk Ummi dan Dr Izzar dari kami di Berita Kopak atas kelahiran anak perempuan kedua ini. Semoga baby AA membesar dengan sihat selalu dan untuk Ummi, selamat berpant4ng serta cepat sembuh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ummi Nazeera, Dr Izzar Anwari

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..