” Semoga ada jodoh balik dengan mummy Skylar.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Bersama Bekas Isteri Sempena Hari Lahir Anak, Ramai Yang Berharap Semoga Keith Foo Dan Kim Raymond Kembali Bersatu. Sweet Gambar Family Ni !!

Mungkin sudah ramai yang tahu pelakon yang terkenal menerusi drama ‘Ariana Rose’, Keith Foo sudah setahun lebih bercer4i dengan pasangannya, Kim Raymond. Meskipun sudah berp1sah, Keith dan Kim kini akrab sebagai sahabat.

Kongsi Keith pada beberapa media sebelum ini, meskipun dia dan Kim tidak lagi bergelar suami isteri, mereka telah sepakat untuk menjaga anak perempuan tunggal mereka, Skylar Raymond Foo dengan baik.

Meninjau di akaun Instagram Keith, telah berkongsi gambar bersama Kim dan anak mereka. Perkongsian gambar tersebut adalah bersempena ulang tahun kelahiran Skylar yang ke 4 tahun baru-baru ini.

Selain Keith, Kim juga turut berkongsi gambar sama di akaun Instagram miliknya. Sehingga kini, gambar yang dikongsikan oleh Keith telah mendapat lebih 7 ribu tanda suka sejak dimuatnaik ke Instagram. Wah cantik gambar ni, nampak bahagia.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang turut memberikan kata ucapan selamat hari lahir kepada anak Keith. Malah ada juga yang mengharapkan semoga keluarga ini kembali bersatu. Antara komen-komen tersebut adalah :

”  I pray for u guys to get back together, look so complete as one lah. Happy Birthday Skyla.. “

” So sweet, mana tahu, akan kembali berjodoh, Keith dan Kim memang nampak sepadan.. “

” Bagusnya mommy n daddy ni walau dah tak bersama, tapi tetap sayang anak bagai menatang mintak yang penuh.. “

” Happy Birthday Skyla, bahagia tengok gmbar ni, kalau orang tak tahu, mesti ingat Keith dan Kim masih husbnd n wife.. “

” Such beautiful family. Sky is so lucky but I am sure she will be more happier if both her mom n dad is together.. “

” Happy 4th birthday sweetie Skylar, may all the good things come your way on your special day n the yr everyday life.. “

” Loving family photo you both professional to each other. Semoga Keith ada jodoh balik dgn mummy Skylar ok.. “

Bagus betul sikap Keith dan Kim ni, harus menjadi contoh bagi pasangan yang sudah bercer4i, sangat profesional walaupun dah berp1sah masih menjadi sahabat yang baik dalam membesarkan anak bersama-sama.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Keith Foo, Kim Raymond

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..