” Part pegang beg tu, alahai comel sungguh.. ” – Netizen

Gambar ‘P0sing’ Anak Rizman Nordin, Rizqaa Menggayakan Beg Tangan Buat Ramai Yang Ger4m. Amboi Macam Model, So Cute Lah Rizqaa. Sekali Tengok Dah Macam ‘Baby D0ll’ Pun Ada !!Β 

Rizman Nordin, nama yang tidak asing lagi dalam dunia fesyen tanah air. Hasil rekaan bersama sahabat baiknya, Ruzaini Jamil dalam penjenamaan mereka sendiri sering menjadi pilihan selebriti mahupun di kalangan VVIP.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik isteri Rizman, Nurida Suraya telah berkongsi gambar terkini anak mereka iaitu Rizqaa yang telah pun berusia 9 bulan. Kelihatan pada gambar yang dikongsikan itu, Rizqaa sedang berdiri sambil menggayakan beg kecil.

Ada peminat yang turut memuji Rizqaa yang kini sudah pandai bergaya dan semestinya nanti apabila Rizqaa dewasa dia bakal menjadi salah seorang model yang akan menggayakan baju hasil tangan bapanya.

Perkongsian gambar oleh Nurida itu telah menarik perhatian ramai dengan mendapat lebih 15 ribu tanda suka sejak dimuatnaik di Instagram. Amboi Rizqaa, pandai yer p0sing tu, comel betul anak dar4 Rizman ni.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai memuji kecomelan Rizqaa yang dikatakan seperti ‘baby d0ll’. Antara komen-komen netizen adalah :

” Ishhh comel betul lah anak Rizman Nordin ni, bakal pewaris perniagaan daddy ni. Bijak dia bergaya.. “

” Rizqaa so cute lah, dah macam baby d0ll acik tengok kamu. Alahai membesar dengan baik ye Rizqaa.. “

” Amboi, pandai mummy gayakan anak d4ra dia, part pegang beg tu, alahai comel sungguh.. “

” Baby paling comel lahir 2020 Rizqaa. Ger4m tengok, makin hari, makin comel sangat lah Rizqaa ni.. “

” Muka tu, muka. Dah macam baby d0ll. Beruntung Rizman, dapat isteri cantik, anak pula comel mcm baby d0ll.. “

” Nanti besar, boleh tlg daddy posing gambar baju, hehe dah nampak Rizqaa ada gaya blh jadi model baju muslimah Daddy.. “

” Alahai dah besar, dah nk boleh berjalan dah ni, pandai dia berdiri pegang beg tu. Dah macm orang besar.. “

Memang comel lah gaya Rizqaa dalam gambar tu, mesti mummy yang ajarkan ni. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Rizqaa membesar dengan sihat dan menjadi kebanggaan mummy dan daddy nanti.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Nurida Suraya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..