” Som jeling macam mama dia jeling Ruhila haha.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Nad Zainal, Budi Kalsom Buat Ramai Naik Ger4m. Alololo Som, Pipi Pau Tu Nak Ke Mana. Mata Dah Layu Nak Tidur Pun Sempat Jeling Kamera, Cute Sangat !!

Sudah 2 bulan Nad Zainal melahirkan cahayamata keduanya, Budi Kalsom. Nama yang cukup klasik ini dipilih oleh Nad dan suaminya diumumkan kepada umum setelah hampir seminggu kelahiran Kalsom.

Ketika menyambut hari lebaran baru-baru ini, Nad juga ada berkongsikan gambar mereka sekeluarga. Masih dengan tema kebaya seperti tahun lalu, Nad nampak berseri-seri. Kalsom pula semakin sihat membesar.

Meninjau entry terkini Nad di Instagramnya, satu video terbaru Budi Kalsom dimuatnaik. Kalsom yang semakin ‘bulat’ badannya ini sudah nampak berlapis dagunya. Melihat tangan Kalsom yang ‘berketul-ketul’ macam roti bun, lagi buat peminat naik ger4m.

Wajah Kalsom dikatakan oleh peminat seiras seperti wajah ayahnya, Faliq. Permata hati Nad ini juga memiliki rambut hitam yang berkilat dan lebat. Amb0i Kalsom, pipi tu memang ‘meriah’ betul. Entah sudah berapa kilo lah si Kalsom ni, cute sangat.

Jom tonton video di bawah :

Wajah terbaru Kalsom ini meraih perhatian peminat. Rata-rata ger4m dengan kecomelannya. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Masya Allah padat sungguh pipi Som ni. Alahai Som sayang, rindunya denagn baby kecik gini. Gom0l pipinya tu, oh no.. “

” Ee ger4mnya, ket0l ket0l tangan. Comelnya Kalsom, bamb4mnya la baru berapa bulan. Ish cute lah Budi Kalsom ni.. “

” Cik som, alang alang pipi tu dah gend0t, bulatkan badan tu lagi. Best sangat ni kalau buat gom0l gom0l.. “

” Ee comelnya deboot ni, pipi bambamnya lah Kalsom. Gebu betul tiba-tiba macam teringin nak ada baby lagi bila tengok Kalsom haha.. “

” Itu tangan ke drumstik sayang, halah halah comelnya Som ni. Makin membulat eh, dapat pun tengok Kalsom dekat-dekat.. “

” Pau nya pipi dia, ger4m tengoknya. Ngantuk sangat dah tu haha, mata dah layu pun sempat lagi jel1ng jel1ng ye Som.. “

” Som jel1ng macam mama dia jel1ng Ruhila haha. Comel Budi Kalsom, pipi tu ramai ger4m macam nak cub1t cub1t.. “

” Bak sini pipi paw tu nanny salmah nk kunyah jap. ad0i Som Som, Muka apak sangat ni Som.. ” – Didie Alias

Kus semangat sangat Kalsom ni, makin hari makin comel macam mamanya juga. Pipi pau tu memang jadi tarikan peminat. Apa pun, semoga Budi Kalsom membesar dengan sempurna dan sihat sentiasa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nad Zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..