” Rumah ke resort tu, besar betul. Landskap rumah pun cantik.. ” – Netizen

Video Pesanan Untuk Semua Peminat Kerana Terp4ksa Melalui PKP Semula, Namun Suasana Rumah Azhar Sulaiman Jadi Perhatian. Wah Gah Betul Rumah, Luas Dah Macam Resort Percutian. Cantik Sangat !!

T1nggal beberapa hari sahaja lagi, seluruh negara bakal melaksanakan PKP penuh atau l0ckdown. Peristiwa yang sama seperti pada bulan Mac 2020 kini berulang kembali. Negara masih lagi belum menang dalam memer4ngi wab4k C0v1d-19.

Menerusi akaun Instagram Azhar Sulaiman, telah dikongsikan satu video yang memaparkan ucapan khas Azhar untuk semua peminat yang mengikuti perkembangannya. Kata Azhar, PKP 1.0 masih lagi terasa, kini kita terp4ksa melaluinya sekali lagi.

Semua orang terkesan apabila perintah ini dilaksanakan termasuklah Azhar sendiri. Azhar memohon agar semua bertabah mengharungi tempoh waktu ini. Kata Azhar lagi, orang hanya nampak secara luaran tetapi tidak kesus4han yang ditanggung setiap orang.

Sambil bercakap, Azhar berjalan mengelilingi rumahnya dengan anak kucing barunya yang diletakkan di atas bahu. Untuk pengetahuan, anak kucing ini diselamatkan Azhar di tengah jalan ketika ia ingin melintas. Sudah ada binatang peliharaan boleh lah Azhar buat teman PKP.

Jom tonton video di bawah :

Video Azhar ini mendapat respon daripada peminat. Ramai juga yang memberi cadangan nama kerana kucing ini belum ada namanya. Ada juga peminat yang memuji rumah Azhar yang nampak cantik ini. Antara komen-komen mereka :

” Assaalam mami. semoga kita dpmudahkan dan dalam rahmatnya. kirim salam kat kak ma. bekas staff dia time 2006 msa kat legal firm dmsara perdana.. “

” Rumah ke resort tu, besar betul. Yeahhh btl dug4an setahun ni. Semoga dilindungi dan dipermudahkan bagi semua. Stay safe everyone.. “

” Semoga kita semua selamat. Selamat menempuh l0ckd0wn. Selamat dari v1rus. Selamat segalanya. comel je si BobiBoy dok kat bahu abg Har (eh, Terbagi nama pulak).. “

” Wah ada new bestfriend lah. Kucing hari tu ye bang. Bagi nama anak kucing tu Lockdown la mami hehe. Cantiknya permandangan rumah mami ni.. “

” Nama coco rono nana eheh. Suka betul miaw bergayut jer ikut berjalan. Suka tengok lanskap rumah mami cantik. Betul mami, semoga kita dipermudahkan dan dalam rahmatnya.. “

” Alolo comel meow tu. Luas rumah boleh la meow berlari bebas. panggil nama rahmat lah, semoga memberi rahmat kepada mami dan keluarga. Baik hati mami ni.. “

” Bagi nama yuyu mami. Yeahhh btl dugaan setahun ni. Semoga dilindungi dan dipermudahkan bagi semua. Stay safe everyone.. ”

Memang nampak mewah sungguh ‘istana’ Azhar dan keluarga ini. Apa pun, seperti kata Azhar, semoga kita semua berjaya melalui detik suk4r ini sekali lagi. Buat Azhar, semoga semuanya baik-baik sahaja dan dipermudahkan, aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Azhar Sulaiman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..