” Comel dan handsome Andre, clever boy.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Farah Nabilah, Andre Omar Apabila Mendengar Ibunya Menyanyi Buat Ramai Ger4m. Comelnya, Pandai Nak Tep0k Tangan !!

Andre Omar merupakan cahaya mata pelakon, Farah Nabilah (Fawa) bersama suaminya, Mohamed Amirul Yunus. Andre sudah pun berusia 7 bulan dan pastinya banyak perkembangan terbaru Andre seiring dengan usianya.

Meninjau ke akaun Instagram, satu video terbaru Andre telah dikongsikan. Dengan kapsyen, ‘ if you’re happy and you know it, clap your hand’ yang merujuk kepada lirik lagu yang dinyanyikan oleh Fawa kepada Andre.

Gelagat Andre yang kelihatan gembira dan tersenyum apabila mendengar ibunya menyanyi buat ramai yang ger4m. Andre juga pandai mengikut maksud lagu tersebut dan menep0k kedua bel4h tangannya.

Namun begitu, Andre lebih suka memasukkan tangannya ke dalam mulut dan ramai menyatakan kemungkinan Andre gat4l gusi kerana hendak tumbuh gigi. Makin besar, makin comel lah Andre. Agak-agak muka Andre macam siapa ye ?

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini menerima 31 komen buat masa ini sejak ia dimuatnaik sehingga kini. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

Mashaallah Comel sangat.. Gat4l gusi tu… jari asyik dlm mulut je.. Clever boy.. pandai nak cuba clap tapi tgn nak masuk mulut juga.. “

” Comelnya.. nak g1git.. Gusi gat4l. ishh tak boleh clap lah mommy, tangan asyik nak masuk mulut ja ni.. “

” So cute Dre.. sekejap je 7 bulan.. He is teething …. Nak tumbuh gigi ya baby.. Buat lashes kat mana tu dre.. “

” Comelnya Dre…. dah besar ensem ni.. tak mcm 7bulan baby.. memang kuat baby ni.. Cute and handsome boy.. “

” Alaaa shomelll diaaa.. Teething tu.. happy nye andre.. Omeyy angatt nihh moga sihat selalu sayang.. “

” Sukanya dia pejam celik dre dh 7 bulan.. ish comelnya dia ni .. Muka andre omar_ like shariq gabriel syomell.. “

” Comelnya anak fawa… Macam anak mat salleh.. Such a handsome boy.. Happy 7 months.. Smart boy.. “

Alahai, ger4mnya melihat gelagat Andre ni. Sekali imbas wajah Andre seiras dengan wajah anak Emma Maembong iaitu Shariq Gabriel. Semoga Andre Omar membesar dengan sihat dan bijak serta menjadi anak yang soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Andre Omar, Farah Nabilah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..