” Ingat anak Sabrina ada 2 je, cantik anak dar4 ni.. ” – Netizen

Sabrina Ali Khan Kongsi Gambar Dan Ucapan Sempena Hari Lahir Anak Perempuannya, Ariana. Wah Dah Besar Ariana, Manis Je Tah1 Lalat Kat Bibir Tu !!

Menurut laporan Portal Berita Harian, pada penghujung tahun 2020 yang lepas, pelakon Sabrina Ali Khan selamat melangsungkan perkahwinan bersama pasangannya, Wanji Aswandi. Ini merupakan perkahwinan ketiga buat Sabrina setelah tujuh tahun bergelar ibu tunggal.

Sabrina mempunyai 3 orang anak daripada 2 perkahwinan terdahulu iaitu seorang perempuan dan 2 orang lelaki. Yang selalu terlihat di Instagram Sabrina adalah anak-anak lelakinya, Syed Aryan Khan dan Syed Adrian Khan.

Meninjau akaun Instagram Sabrina, baru sahaja dikongsikan kira-kira sejam yang lalu gambar Sabrina bersama anak perempuannya, Ariyana. Sabrina menulis di kapsyennya ucapan selamat hari lahir untuk anak perempuan kesayangannya ini.

Nampak lembut raut wajah Ariyana ini dalam hijab berwarna hitam itu. Wajah Ariyana juga kelihatan mirip dengan Sabrina terutama di bahagian kening dan senyum. Menginjak ke alam remaja sudah anak dar4 Sabrina ini, maknya masih lagi maintain muda.

Jom baca perkongsian di bawah :

Gambar ini mendapat respon daripada peminat dan ucapan selamat hari lahir diucapkan untuk peminat buat Ariyana. Antara komen-komen mereka :

” Happy birthday Ariyana. She is so beautiful just like you h0t mama. Korang nampak macam adik dengan kakak je.. “

” Happy birthday cute girl. Sehat slalu, murah rezeki, sukses dunia akhirat dan menjadi kebanggaan umi & abi nya.. “

” Happy birthday princess, cantiknya dia. Teringat Ariyana masa kecik, so cute. Sekarang dah besar, manis je muka Ariyana.. “

” Wah besar dah anak gadis Sabrina ni. Kejap je masa berlalu, macam adik dengan kakak je. Bestnya lah.. “

” Cantiknya anak, sama cantik macam maknya juga. Nampak macam adik beradik pun ada. like mother like daughter.. “

” Ingat anak Sabrina ada 2 je, cantik anak dar4 ni. manis just like her mommy. Lembut je raut wajah dia, suka tengok.. “

” Kejap je dah besar Ariyana. ingat lagi penah tgk dlm rancangan apa tu yg shiera ijoy mengacara tu cari baju baby tu. baby lagi msa tu comei.. “

Diam tak diam, sudah belasan tahun umur anak dar4 Sabrina ini. Selamat ulangtahun kelahiran Ariyana daripada kami di Berita Kopak. Semoga dengan bertambahnya usia, Ariyana menjadi anak yang solehah, taat kepada kedua ibu bapa dan berjaya dalam hidup.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sabrina Ali Khan, Portal Berita HarianĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..