” Darda gelak lucu betul, comel je mengajuk mamanya gelak haha.. ” – Netizen

Abby Abadi Kongsi Video Anaknya, Danish Hakim Terima Barang Kiriman Khas Daripada Norman Hakim. Namun Gelagat Si Kecil Marisa Darda Farisa Jadi Tumpuan. Amb0i Darda, Sebijik Gelak Mama. Cute !!

Esok tanggal 1 Jun bermulalah kembali L0ckdown di seluruh negara. Untuk memastikan anak lelakinya, Danish Hakim mengisi masa PKP dengan aktiviti bermanfaat, Norman Hakim telahpun mengirimkan alatan bersenam untuk anak bujangnya ini.

Menerusi akaun Instagram Abby Abadi, video ketika Danish mengangkat peralatan ini ditunjukkan. Antara peralatan yang di hantar adalah dumbbell dan plates dumbbell yang berat-berat semuanya. Nampak tertulis 7.5 kg pada s4lah sebuah piring besi itu.

Kata Abby, ‘ enyak1t ‘ Norman Hakim sudah berjangk1t pada Danish. Tidak lama lagi, badan Danish pun boleh sado macam papanya. Dalam video ini juga, gelagat si chubby, Marisa Darda Farisa juga sibuk mencelah ingin memegang barang Danish itu.

Mendengar sahaja suara mama Abby ketawa, terus Darda pun mengajuk cara gelak Abby. Amb0i Darda, dah pandai buat nak4l sekarang. Makin besar, makin comel bud4k Darda ni, jadi penghibur hati mama dan keluarga.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Darda gelak ini telah mencur1 perhatian peminat. Ramai yang ger4m dengan badan Darda yang kus semangat itu. Antara komen-komen peminat :

” Masya Allah, comelnya Darda ni. Macam mamanya hehe. Gelak Darda tu, cute sangat.. “

” Papa punya dimbbell tin milo isi simen padu ada lagi dekat rumah tokmak haha. Darda gelak lucu betul, comel je mengajuk mamanya gelak haha.. “

” Comel Darda gelak macam tu. Darda gelakkan abang danish ke tu sayang. Ger4mnya tengok bud4k temb4m ni.. “

” Darda jangan main besi, nanti kurus tak comel. Berketul-ketul badan Darda nanti haha. Gelak tu comel sangat, kita pun jadi ikut gelak sekali.. “

” Darda jangan angkat, nanti lagi katang. Law4n Malek Nor hehe. Comel je bunyi gelak nak4l Darda tu.. “

” Darda comel makin montel, gelak tu ger4m tengok. Cute je Darda gelak sambil pegang besi tu.. “

” Masya Allah comelnya Darda, gelak tu ikut mama sangat. Dah pandai mengaj0k mama la b4mb4m ni. Darda tak payah angkat besi, dah berketul-ketul.. “

Ceria sahaja tengok bud4k Darda ini, gaya ajuk ketawa tu tak menahan betul. Apa pun, semoga Danish berjaya membina tubuhnya sama seperti Norman. Cukup lengkap peralatan papa kirim, good father Norman ni. Untuk Darda, terus membesar dengan sihat dan gembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Abby Abadi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..