” Sweet tengok semua anak-anak pergi pel0k papa mereka.. ” – Netizen

Video Datin Anne Ngasri Bersama Anak-Anak Memberikan Ucapan Selamat Hari Lahir Buat Suaminya, Datuk Mohd Sumali Reduan. Meriah Betul Suasana, Happy Birthday Datuk !!

Siapa tidak kenal akan pelakon dan usahawan terkenal Datin Anne Ngasri. Telah mendirikan rumah tangga buat kali kedua bersama Datuk Mohd Sumali Reduan, pasangan ini sering kelihatan bahagia bersama anak-anak mereka.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Anne Ngasri telah berkongsi satu video yang memaparkan anak-anaknya beramai-ramai telah membuat kej0tan kepada suaminya memberikan kata ucapan selamat hari lahir.

Video yang berdurasi tidak sampai satu minit itu dirakam sendiri oleh Anne Ngasri yang melihat anak-anak telah pergi kepada bapanya mereka yang berada di ruang rehat rumah. Sambil menyanyikan lagu selamat hari lahir, seorang demi seorang anak masuk memel0k bapa mereka.

Perkongsian video itu telah juga telah berjaya meraih dua puluh ribu lebih jumlah tontonan sejak dimuatnaik tengah malam semalam. Meriah melihat anak-anak Anne Ngasri meraikan hari lahir bapa mereka itu.

Tonton perkongsian video oleh Anne Ngasri di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata turut memberikan kata ucapan selamat hari lahir kepada suami Anne Ngasri dan suka akan perkongsian video tersebut. Antara komen-komen netizen adalah :

” Selamat Hari Lahir Dato. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah selalu dan dimurahkan rezeki aamiin. “

” Wah seronoknya ada anak ramai, meriah betul tengok semua turun tangga pergi ke papa dan pel0k.. “

” Selamat hari lahir Datuk Sumali, semoga sentiasa bahagia bersama keluarga besar ini dan sentiasa sihat selalu.. “

” Comel tengok si kecil tu, siap naik duduk atas papa dia. Besar-besar dah anak-anak Anne, kejap masa berjalan.. “

” Halahhh sweet betul anak beranak ni. Simple je, tapi sangat bermakna tengok cara penyampaian ucapan tu.. “

” Suka tengok family Anne, sweet jer tengok ramai-ramai pel0k papa, keluarga bahagia. Selamat hari lahir Datuk.. “

” Selamat hari lahir kepada suami Anne Ngasri, paling ger4m tengok si kecil tu, gaya dia memang menghiburkan.. “

Bahagia melihat cara anak-anak Anne Ngasri bersama papa mereka, memang nampak sangat akrab. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir buat suami Anne Ngasri, semoga sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan bahagia bersama keluarga tercinta.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Anne Ngasri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..