” Cantiknya ibu Wafa, dagu terbel4h menurun daripada ibu rupanya ye.. ” – Netizen

Muatnaik Video Bersama Ibu Tersayang, Wajah Ibu Wafariena Raih Perhatian Peminat. Patutlah Anaknya Cantik, Maknya Pun Cantik Dan Manis Orangnya !!

Wafariena Roslan merupakan pendatang baru dalam dunia seni. Mula dikenali ramai sejak Wafa membintangi drama bersiri di TV3 yang berjudul 7 Hari Mencintaiku 2 di samping pelakon Siti Saleha dan Shukri Yahaya.

Meninjau ke akaun Instagram Wafa, satu video bersama ibunya telah dimuatnaik. Video tersebut telah disunting sempena Hari Ibu yang lalu. Wafa berkongsi video tersebut sebagai tanda ucapan dan penghargaan buat ibunya.

Namun apa yang mencur1 perhatian peminat Wafa ialah wajah ibu Wafa iaitu Puan Suzana yang cantik dan manis seperti anaknya. Ramai menyatakan Wafa mewarisi kecantikan ibunya yang turut mempunyai ‘dagu terbel4h’.

Perkongsian ini telah mendapat lebih 55 ribu jumlah tontonan buat masa ini dan jika terperhatikan wajah kedua ber4nak ini saling tidak tump4h. Wajah Wafa sangat c0py dan paste wajah ibunya. Ibu cantik dan anaknya pun juga cantik.

Jom tonton video di bawah :

Kebanyakan peminat memuji kecantikan ibu Wafa yang sangat manis orangnya. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka ”

” Cantik ibu.. kirim salam kat ibu.. Bahagian kening tu sama.. Comel la wafa…. mak lagi cantik dri anak sy vote mak.. “

” Semoga semua ibu2 didunia ini… di lindungi Allah swt..aamin.. lawanya mak .. wafa sebijik muka mak.. “

” Cantik maknya.. Semoga Ibu Dan wafa sihat selalu Dan Murah rezeki amin.. Mak dengan anak sama cantik.. “

” Lawanya mak.. semoga sihat selalu.. Wafariena mewarisi kecantikan ibunya.. moga panjang umo… selalu dilimpahi rezeki yg bnyk.. “

” Cantik ibu wafa.. dagu terbel4h menurun dr mak ye.. Patut lah anak cantik ibu nye pn cantik.. Semoga Ibu Dan wafa sihat selalu Dan Murah rezeki amin.. “

” Cantik lah mak awak.. semoga mak sihat dan panjang umur.. C0pypaste mak ye…mak tu mcm hindustan. Wafa… kirim salam mak ye.. “

” Maknya pun cantik, anak dia apatah lagi.. Patut la cantik wafariena menurun mok dio comel lotey.. cantik ibu , cantik anaknya.. “

Bak kata pepatah, ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Semoga ibu Wafariena sentiasa diberikan kesihatan yang berpanjangan, dimurahkan rezeki dan panjang umur. Semoga Wafariena sentiasa bahagia bersama ibu tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wafariena

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..