” Kemain lagi Cik Yam posing, sebijik Mawar.. ” – Netizen

Fizo Omar Kongsi Gelagat Anaknya, Wan Maryam Ketika Bergambar. Amboi Daddy Cakap Posing Cik Yam Sebijik Macam Mommy Mawar Karim. Part Yang Komen Mawar Tu, Wah Sporting Betul !!

Sekalipun ikatan perkahwinan antara Fizo Omar dan Mawar Karim sudah terlerai, namun kedua-duanya masih berhubungan baik untuk anak mereka, Wan Maryam. Maryam juga semakin petah dan seorang anak yang ceria.

Hasil tinjauan kami di Instagram Fizo Omar, telah dikongsikan gelagat dan gaya Maryam ketika bergambar. Kata Fizo di ruangan kapsyennya, Maryam meminta Fizo untuk mengambil gambarnya.

Hasilnya memang pandai sangat Cikyam ni ber’posing’ . Bak kata Daddy, bab bergambar memang Maryam ‘c0py paste’ Mawar sangat. Fotogen1k sungguh Maryam ni, tangan dengan mata tu main peranan betul.

Daddy pun bagus melayan sahaja kehendak anak dar4 kecilnya ini. Sempat juga Fizo mengusik dengan tag nama Mawar di kapsyennya itu supaya melihat kelakuan anak mereka itu. Mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi ye tak. Emak b0rek, anak rintik.

Lihat perkongsian di bawah :

Pandai Maryam bergambar. Sudah terbiasa tengok mommy posing ye Maryam, cute je. Antara komen-komen peminat :

” Sebijik mawar posing tu, beautiful like her mother. Kecik kecik dah pandai bergaya Maryam, comey lotey.. “

” Comelnya Maryam, dah pandai pose lah dia. Pandai melawa pun ye maryam ni. Besar nanti cantik macam mommy Mawar ni.. “

” Masya Allah comellah dia. cantik dan pandai bergayalah cik yam ni. Buah hati pengarang jantung daddy dengan mommy yang cute.. “

” Comel, kecil kecil dah pandai bergaya. Cute macam mommy dia, gaya posing tu sebijik sedibik Mawar haha. ni betul anak mak.. “

” Boleh jadi model dah ni. Model tudung mommy Mawar hehe. Cantik anak dara Fizo ni, dah besar dah dia. Pandai posing lagi.. “

” Comel sangat anak dar4 Fizo dengan Mawar ni, anak mak sangat. Pandai bergaya tu memang macam mawar sangat.. “

” Kemain lagi Cik Yam posing ye, comel sangat la Maryam ni. Dah macam fotoshoot model dah, berbakat jadi model cik yam ni.. “

Siapa sangka, tag Fizo tuju untuk Mawar mendapat reply daripada Mawar sendiri. Amboi mommy dah ready complete set rupanya untuk Maryam. 

Komen Mawar ini mendapat banyak likes daripada peminat. Tak kurang juga yang mendoakan kebahagiaan Mawar, Fizo dan Maryam. Apa pun, Maryam memang anak yang baik dan semoga hubungan baik ini berkekalan. Semoga gembira selalu Maryam anak solehah mommy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fizo Omar, Mawar Karim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..