” Lama tak nampak, cantiknya anak Cheryl.. ” – Netizen

Cheryl Samad Kongsi Video Dan Ucapan Sempena Sambutan Hari Raya Aidilfitri. Wajah Anaknya, Stella Dan Kate Raih Perhatian Peminat. Comelnya Anak-Anak, Cantik Macam Cheryl !!

Pastinya ramai yang merindui pelakon dan pengacara hitam manis yang cukup berbakat ini iaitu Cheryl Samad atau nama sebenarnya Cheryl Marina Abdul Samad. Untuk rekod, Cheryl telah berkahwin dengan Ng Ping Ho dan dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Stella dan Kate.

Meninjau ke laman Instagram milik Cheryl, telah dikongsikan video dan gambar sempena sambutan hari raya aidilfitri. Cheryl dan anaknya menggayakan baju kurung bercorak manakala suaminya pula segak mengenakan baju melayu berwarna biru pekat.

Mereka semua mengucapkan selamat hari raya dan tiba-tiba Kate bangun, berpusing ke arah Ping dan menyebut ” yeyeye “. Ini membuatkan Ping and Cheryl memandang ke arahnya sambil tersenyum. Kecomelan aksi Kate telah meraih perhatian peminatnya dan membuatkan mereka ger4m melihatnya.

Peminatnya turut berasa rindu ingin melihat Cheryl mengacarakan rancangan terutama rancangan Muzik-Muzik. Sejak bergelar isteri kepada Ng Ping Ho, ibu kepada Stella dan Kate. Cheryl tidak lagi aktif dalam industri hiburan dan selesa menguruskan keluarga dan keperluan anak-anaknya.

Jom tonton video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Rata-rata memuji kecantikan Cheryl yang tidak dimamah usia dan kekal cantik. Selain itu memuji kecomelan Stella dan Kate yang banyak mewarisi kecantikan Cheryl. Mereka turut mengucapkan selamat hari raya buat Cheryl sekeluarga. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

“ It’s been so long didn’t see u in tv.. Please do a come back.. Much love to you and your family this Raya Cheryl.. You’re exceptionally beautiful hun.. Lovely family too.. Happy Raya to you.. “

“ Your girls are so cute.. Pretty cheryl and beautiful family.. Selamat hari raya to you and your family cheryl… Beautiful family.. Be blessed.. “

“ Eid Mubarak to u and all at home.. Very cantiks as always.. Selamat Hari Raya Cheryl & Ping and the double cuteness that are your girls… ”

“ Ya Allah nak gig1t ger4m ur girls.. Comelnya anak2.. Selamat Hari Raya Ping, Cheryl, Stella and Kate..  comelest.. Lovely family picture.. “

“ Dari zaman anak dar4, kawin, ada anak.. Badannya segitu je cheryl ni.. Selamat hari raya.. Lawanye ank2.. So cute haha.. Rindu zaman jd pengacara muzikmuzik.. “

“ Cantiknya anak cherylsamad.. So sweet of u.. Lama tak nmpak.. Rindu tngok u kt tv.. Cheryl always so cantik.. Eid Mubarak cherylsamad and your beautiful family.. “

“ Eh.. Lama tak nampak cherylsamad.. What a cutie pie.. You are so g0rgeous just like your mama.. Selamat Hari Raya to you & your family.. Lovely & Cute family photo.. “

Pastinya sesiapa yang pernah melihat Cheryl beraksi di televisyen akan merindui aksi dan kepetahan Cheryl mengacara rancangan. Apa-apapun semoga Cheryl berjaya dalam apa jua yang diceburinya dan selamat hari raya aidilfitri buat Cheryl sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG CherylSamad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..