” Comelnya, handsome ikut daddy.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Fahrin Ahmad, Khalifa Fahrel Yang Berusia 5 Tahun. Handsome Seperti Bapanya, Manis Seperti Wajah Ibunya !!

Meninjau ke akaun Instagram pelakon Fahrin Ahmad, beberapa gambar hari raya Aidilfitri telah dikongsikan. Namun gambar yang paling mencur1 perhatian peminat ialah gambar anak lelaki Fahrin, Khalifa Fahrel.

Fahrin sekeluarga mengenakan pakaian sedondon berwarna hitam lengkap dengan memakai samping dan songkok. Manakala isteri Fahrin, Elena Hani Eleas pula mengenakan pakaian bercorak hitam dan putih serta bertudung hitam.

Fahrel yang dilahirkan pada Oktober 2016, kini berusia 5 tahun. Ramai memuji wajah Fahrel yang handsome, maklumlah bapanya juga handsome orangnya. Semestilah Fahrel mewarisi rupa paras bapanya kan.

Perkongsian gambar Fahrel ini telah mendapat lebih 1600 likes buat masa ini. Di ruangan kapsyen di p0sting tersebut ditulis ucapan selamat hari raya kepada semua pengikut akaun Instagram Fahrin. Wah, kecil-kecil dah nampak handsome kan.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Ada juga yang memberi komen bergurau dengan menyatakan Fahrel lebih handsome daripada bapanya. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Handsome boy.. Comel ikut daddy.. salam syawal.. Selamat hari raya Fahrin sekeluarga..  Maaf zahir & batin.. “

” Handsome anak abg.. Selepas Tengok drama abang fahrinahmad_fa . Langsung Nak Follow iG abang. Selamat Hari Raya Idul fitri. Maaf zahir Bathin.

” Handsome dari bap4k.. Kpd wanita² di luar sana jodoh anda belom akil bal1gh lagiii…. so jgn kac4u nnti nang1s.. “

” Haah hnsem dr bapak. jadi mnantu aunty tau. aunty dlu minat bap4k.. Selamat hari raya abang Fahrin dan keluarga.. “

” Selamat Hari Raya Aidilfitri dik Semoga Hari Raya kali ini membawa kesihatan, kesejahteraan dan keceriaan sepanjang tahun untuk awak sekeluarga… “

” Hensemm boy.. Anak siapa tuuu… Anak teruna babah Lah…Tapi achik perasan Hensem boy achik nie… ikut seri Cahya wajah mamanya.. “

” Hensem anak nya… sama mirip Bap4k nya.. smoga Semua kekal sihat Aamiin.Masha Allah. Zer0x c0py.. “

Rasanya masih belum terlambat buat kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri kepada Fahrin Ahmad sekeluarga. Semoga sentiasa bahagia bersama keluarga tercinta dan jaga diri selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fahrin Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..