” Cewah, sopan terus Mamu nampak Azira.. ” – Netizen

Video Live Shukri Yahaya Menyak4t Sharnaaz Ahmad Dan Azira Shafinaz Buat Ramai Tersenyum. Ehem, Ehem, Mamu Macam Segan Jer Tu !!

Sebelum ini, des4s desus kedengaran bahawa pelakon Sharnaaz Ahmad mempunyai hubungan istimewa bersama penyanyi dari kumpulan De Fam iaitu Azira Shafinaz. Hingga kini, kedua-dua mereka masih berdiam dan tidak berkongsi kepada umum.

Terbaru, menerusi akaun Instagram, Sharnaaz telah berkongsi Instagram live dia bersama rakan baiknya, Shukri Yahaya. Namun paling menarik, kali ini, menjadi tumpuan apabila Shukri Yahaya menjemput Azira Shafinaz sekali.

Semestinya perkongsian tersebut telah menjadi perhatian ramai kerana menanti untuk melihat reaksi Sharnaaz bersama Azira ketika live. Paling kelakar, Shukri telah meningg4lkan sebentar live tersebut membiarkan hanya Sharnaaz dan Azira.

Perkongsian video tersebut sebenarnya memaparkan Shukri bersemb4ng bersama Sharnaaz hampir satu jam, sebelum Shukri menyuruh Sharnaaz mengajak Azira untuk sertai mereka untuk berborak bersama.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata peminat terhibur melihat akan melihat aksi Sharnaaz yang seakan seg4n ketika berborak berdua bersama Azira. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Cewah, sopan terus mamu nampak Azira, aik segan-segan tu macam ada makna nampak tu.. “

” Dua-dua macam m4lu-m4lu tak nak r4hsia pec4h ke, hehe comel tengok muka mamu t1ba-t1ba jadi sopan.. “

” Ad0i pandai Shukri plan kan, haha hebat-hebat. Nak satukan kawan baik dia lah tu dengan Azira.. “

” Sah memang Sharnaaz ni ada something special ar dengan Azira, cuma mgkin mereka nk ruang tak nak share lagi.. “

” Tak s1a-s1a join live ni, go mamu go, mana tahu tu lah jodoh yang dinantikan, semga dipermudahkan mamu.. “

” Azira ni makin manis lah, huhu tengok masing-masing tersenyum ters1pu m4lu, cover jer tak nak bagi kant0i.. “

” Kite suka lah Azira couple dgn Sharnaaz, semga korang berjodoh lah, nama pun seakan nak sama dah tu.. “

Kalau tengok tu, bukan Sharnaaz je m4lu, Azira pun seg4n-seg4n je, hehe. Apa-apa pun,  kita doakan yang baik-baik sahaja buat mereka, andai ada jodoh, semoga segalanya dipermudahkan.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad, Azira Shafinaz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..