” Halah Eydan, muka atok Kevin Tyler sangat dik.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Kedua Mat Dan, Eydan Yusoff Jadi Tumpuan Peminat. Halah Halah Chubby Eydan, Muka Sebijik Atuk UK La. Sebijik Sama !!

Fasih bercakap dalam Bahasa Melayu terutamanya loghat Terengganu, nama Mat Dan bukan asing lagi. Duta pelancongan negeri Terengganu ini juga giat mempr0mosikan batik terengganu dan beberapa produk lain.

Menerusi akaun Instagram Mat Dan, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan Mat Dan bersama dua orang anak lelakinya iaitu Muhammad Zayne dan Eydan Yusoff. Di ruangan kapsyennya, Mat Dan menulis ‘ a proud daddy ‘ dan menulis nama beserta tarikh lahir Zayne dan Eydan.

Baik Zayne mahupun Eydan, kedua-duanya mewarisi wajah mat saleh Mat Dan. Zayne sendiri memiliki ramai peminat dan ramai yang suka dengan telatah Zayne apabila bercakap dalam video yang dikongsikan oleh Mat Dan.

Petah dan fasih bercakap dalam loghat Terengganu, peminat selalu memuji cara Mat Dan bertutur dengan Zayne. Eydan pula sudah semakin bulat badannya. Eydan yang lahir pada November tahun lalu kini sudahpun berusia 6 bulan.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian ini mendapat perhatian daripada peminat dan 13 ribu tanda suka yang rata-ratanya memuji wajah comel kedua anak Mat Dan ini. Antara komen-komen peminat :

” Great photo, so English muka baby Eydan ni. Comel la abang dan adik ni, dua-dua muka cute sangat. Semoga menjadi anak-anak yang soleh. Aamin.. “

” Comelnya dua beradik ni. Yang kecik tu macam muka adik mat dan pun ada. Dua-dua copy muka atuk UK la. So cute.. “

” Handsome dua-dua anak Mat Dan ni. Yang baby tu English face sangat, ger4m tengok lengan berketak-ketak tu. Eydan exactly like your father. kus semangat sangat.. “

” Eydan comelnya, mat saleh sangat muka tu comel d0h la baby. Mata bolat sungguh Eydan, asallah cute sangat dua ketul ni. William and Bentley Malaysian version.. “

” Lovely photo, adorable Zayne and Eydan. Cutie pie both, si adik wah temb4mnya Eydan. Dah besar baby Eydan lagi nampak muka grandpa UK la.. “

” Comelnya Eydan, bambam sangat. Both muka daddy la, hensem belaka. Ger4m tengok besar nanti ramai peminat ni.. “

” Halah Eydan, muka atok Kevin Tyler sangat dik. Comel ger4m tengok pipi p4u dengan badan katang tu. Salam aidilfitri Mat Dan sekeluarga.. “

Memang comel anak-anak Mat Dan ini lagi-lagi si temb4m Eydan tu. Ramai yang kata Eydan ni c0py paste muka atuknya. Apa pun, semoga Zayne dan Eydan sentiasa di bawah lindungan Allah dan membesar menjadi anak yang soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mat DanĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..