” Lama tak nampak Wilma, makin lama makin cantik.. ” – Netizen

Wajah Terkini Bintang Filem Ghazal Untuk Rabiah, Wilma Muhammad. Makin Berusia Makin Cantik Wilma Ni. Awet Muda Betul !!

Nama Wilma Muhammad mula men0njol setelah membintangi filem Ghazal Untuk Rabiah bersama Datuk Jamal Abdillah. Wilma yang memiliki raut wajah yang ayu dan cantik ini pernah seketika menyep1 daripada dunia hiburan setelah mendirikan rumahtangga.

Wilma kembali membuat c0meback sejak beberapa tahun yang lalu dalam drama tempatan. Hasil tinjauan kami di Instagram Wilma Muhammad, banyak gambar-gambar dan perkembangan lakonannya dikongsikan di sini.

Salah satu entry yang dimuatnaik Wilma adalah pada sekitar Mac yang menampilkan wajah terkininya. Wilma yang memakai busana dan tudung berwarna hitam ini nampak berseri-seri sekali. Sekilas tengok nampak seperti baru berusia 30-an sahaja Wilma ini.

Di ruangan kapsyennya, Wilma menulis meminta agar semua urusannya berjalan dengan lancar dan berjaya. Mungkin ada perancangan yang akan dilakukannya di masa terdekat ini, apapaun semoga ianya dipermudahkan.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah terbaru Wilma ini telah mendapat respon daripada peminat. Pujian juga diberikan mereka kepada Wilma kerana nampak muda selalu. Antara komen-komen peminat :

” Cantiknya gewe, younger forever la Wilma ni. Syantikk mcm “Natasya”. InsyaAllah semoga apa yang dirancangkan dipermudahkan.. 

” Lama tak nampak Wilma, makin lama makin cantik. M1ss u a lot my sister. Mantain tak pernah tak cantik dari dulu.. “

” Cantiknya my cousin kak wilma. Memang jenis awet mude, dari dulu sampai sekarang still same.. “

” Long time no see, cantik as always. Senyuman meng4ncam syantik sangat. semoga dipermudahkan urusan.. “

” Wah cantiknya my id0l ni. Awet muda, ade iras ana dahlia. Cantiknya tu macam muda-muda dulu, teringat Rabiah.. “

Waktu muda cantik, sudah hampir 50 tahun pun tetap terserlah kejelitaan Wilma. Tak dimakan usia seperti melihat wajah ‘Rabiah’ dalam filem tahun 1997 sahaja. Untuk makluman, Wilma sekarang adalah ibu kepada 5 orang cahayamata.

Kalau sudah cantik, pakai apa sahaja pasti naik serinya. Apa pun, semoga Wilma sentiasa gembira bersama keluarga tersayang, terus success dalam dunia lakonan dan kekal cantik serta bertenaga selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wilma Muhammad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..