” Ehh m4lu-m4lu pula ustaz, kita yang tengok pun senyum .. ” – Netizen

Video Ustaz Ebit Lew ‘Selfie’ Bersama Isteri Tercinta Yang Mencur1 Perhatian Ramai. Alahai Sweetnya, Semoga Ustaz Dan Isteri Terus Kekal Bahagia !!

Ustaz Ebit Lew, nama yang cukup dikagumi ramai, manakan tidak, dirinya yang mempunyai sifat yang sering membantu orang-orang dalam kesus4han buat ramai yang melihat merasa kagum akan keprihatinannya itu.

Walaupun sibuk dalam melakukan kerja amal, Ustaz Ebit tidak pernah melupakan tanggungjawab kepada keluarganya. Sering berkongsi video dan gambar bersama keluarga tercinta di laman media sosial turut mendapat perhatian netizen.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Ustaz Ebit telah berkongsi video bersama dengan isteri tercintanya. Kongsi Ustaz Ebit pada permulaan kapsyennya itu, ‘bila bidadari ajak selfie’ yang bermaksud isterinya ingin mengajaknya bergambar bersama.

Ustaz Ebit juga turut memberikan kata ucapan bersempena ‘Hari Ibu’ untuk isteri tercinta. Namun, menerusi video itu juga, kelihatan Ustaz Ebit Lew cuba ‘mencur1-cur1’ untuk menc1um isterinya. Wah, boleh tahan sweet juga yer ustaz Ebit Lew ni.

Tonton perkongsian video di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang suka melihat gaya Ustaz Ebit Lew yang begitu sweet bersama dengan isterinya itu. Antara komen-komen netizen :

” Sweetnyaa ustaz, semoga perkahwinan dan rumah tangga ustaz sntiasa diberkati oleh Allah.. “

” Eh-eh m4lu-m4lu pula ustaz ni, kita yang tengok ni pula tersenyum sorang-sorang, sweet betul ustaz.. “

” Comel gaya m4lu ustaz tu, mesti tak sangka, isteri rakam video kan, hehe. Semoga kekal bahagia selalu.. “

” Dah lah baik, romantik orangnya ustaz ni, muka tersipu m4lu tu lah yang paling comel tengok, hehe.. “

” Hihihi siapa yang mengarah ni, m4lu-m4lu ja ustaz, bahagia tegok ustaz dan isteri saling mengusik.. “

” MasyaAllah, kita plak senyum ters1pu-s1pu. Ustaz menjadi contoh buat kami semua tau, smga bahagai hingga ke jannah, amin.. “

” Aloo lo sweet nya ustaz, Alhamdulillah semoga bahgia sampai syurga buat ustaz dan bidadari ustaz.. “

Comel lah ustaz ni, ramai yang suka dengan gaya ustaz di dalam video tersebut. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mendoakan semoga Ustaz Ebit akan kekal bahagia bersama isteri di dunia hingga ke syurga, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Ebit Lew

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..