” Yem terbang manual ka tu, comel gaya, haha.. ” – Netizen

Nad Zainal Kongsi Video Suaminya Sedang Melayan Keren4h Anaknya, Fahad Ibrahim Buat Ramai Yang Menonton Terhibur. In Character Sangat Yem !!

Mungkin masih belum terlambat untuk mengucapkan tahniah buat pelakon kecil molek, Nad Zainal yang telah menimang cahaya mata keduanya, iaitu seorang bayi perempuan pada bulan Mac baru-baru ini.

Sering berkongsi video dan gambar mengenai anaknya, akaun Instagram Nad Zainal sering menjadi perhatian ramai peminat. Manakan tidak, melihat gelagat anak sulungnya, Fahad Ibrahim buat ramai yang terhibur.

Terbaru, Nad sekali lagi telah berkongsi satu video yang memaparkan anaknya pada kali ini telah menjadi ‘ Sp1der- Man’ . Menerusi video itu, Fahad yang berusai 5 tahun siap memakai kostum super hero tersebut.

Semestinya perkongsian oleh Nad itu telah menjadi perhatian ramai akan gelagat Yem dalam video tersebut. Malah, melihat suami Nad, Faliq melayan akan keren4h anaknya itu cukup menghiburkan.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang suka dengan perkongsian video oleh Nad Zainal. Lebih-lebih lagi melihat gaya Yem dengan penuh bergaya men1ru gaya aksi ‘ Sp1der-Man’ . Antara komen-komen netizen adalah :

” Comel g1ler, melayan betul si ayah tu dengan perang4i anak, Yem, Yem memang terhibur tgk kau.. “

” Hahaha weh comel lah, siap gaya tu, 0ver nau2 lah anak Nad Zainal ni, Sp1der Yem Boy lah.. “

” Aku pulak terhibur tengok video ni, comel lah Yem, tak leng0h ka tangan daddy tu angkat Yem.. “

” Hahaah ingat kan Al1en ape la tadi, rupanya Yem ad0iiii untung la Yem hihi daddy layankn jer.. “

” Anak Nad betul ni, bijak menjiwai watak sungguh, kelakar lah, seronok tengok perang4i bud4k2 besar ni.. “

” Yem terbang manual ka tu, haha siap buat gaya tu. So cute betul lah Yem, simpan video ni Nad, nanti besar bagi dia tgk.. “

” Dah besar, kalau tak dengar ckp daddy, tunjuk video ni, haha peng0rbanan seorang ayah demi kebahagiaan seorang anak. Both are superheroes.. “

Alahai comel betul tengok gaya Yem, mesti dia teruja kan dapat jadi ‘ Spider-Man’. Kasih sayang seorang bapa, apa sahaja kehendak dan keinginan anak, pasti dituruti. Semoga Yem menjadi anak yang soleh buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Nad Zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..