” Muka ger4m sambil cub1t tu tak tahan, comel lah Darda.. ” – Netizen

Norman Hakim Kongsi Video Gelagat Anak Abby Abadi, Darda Sedang Mencub1t Tangannya Buat Peminat Terhibur. Alahai Comel Sungguh Si M0ntel Ni. Sekali Mama Abby Pun Tert1ru Mimik Muka Darda Tahan Ger4m Tu !!

Keakraban keluarga pelakon Norman Hakim bersama bek4s isterinya, Abby Abadi sering mendapat pujian peminat. Malah ada sahaja perkongsian mengenai keluarga besar ini pasti mendapat perhatian ramai di laman media sosial.

Terbaru, telah dikongsikan oleh Norman sebuah video yang merakamkan gelagat anak angk4t Abby Abadi, Darda yang sedang mencub1t tangannya. Perkongsian tersebut sekali lagi telah meraih perhatian pengikutnya di Instagram.

Manakan tidak, bagi yang menonton pasti terhibur melihat si kecil ini yang sedang mencub1t tangan Papa Oman sambil membuat m1mik mukanya sehinggakan sampai meleleh-leleh air liur menahan ger4m.

Malah pada posting itu juga, Norman turut berkongsi kapsyen kelakar bahawa Abby Abadi begitu mahir mengajar ‘skill‘ baru kepada Darda dan telah mewakilkan Darda untuk mencub1t dirinya. Alahai, ada-ada saja Papa Oman ni kan, hehe.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur menonton gelagat Darda dalam perkongsian video yang dikongsikan oleh Norman itu. Antara komen-komen netizen adalah :

 ” Muka ger4m sambil cub1t tu tak tahan, comel lah Darda ni, ger4m ja ha tengok gaya dia tu, ishhhhh.. “

” Sekali mama Abby pun tert1ru gaya muka Darda tengah cub1t tu, adohai kelakar betul lah tengok video ni.. “

” Ger4m sungguh Darda dengan papa Oman yer, apalah yang papa Oman buat tu sampai kena cub1t tu.. “

” Dah besar anak angk4t Abby ni, cantik sungguh rupa parasanya, macam anak pakistan lah.. “

” Terhibur dengan gelagat Darda ni, alahai comel lah, sampai meleleh air liur tu ger4m dia dgn tangan papa Oman.. “

” Seorang lelaki yang tewas dengan kanak-kanak perempuan, haha terhibur aku tengok video ni.. “

” Tangan papa Oman sado sangat lah tu, sebab tu lah kena cub1t dengan Darda, hehe cheeky lah Darda ni.. “

Comel sungguh tengok gelagat Darda dalam video tersebut. Semakin bijak sekarang, pandai cub1t-cub1t yer sayang. Apa-apa pun, perkongsian oleh Norman itu sekadar hiburan dan kami dari Berita Kopak berharap perkongsian itu juga turut menghiburkan pembaca semua.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Norman Hakim, Abby Abadi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..