” Ucapan luar biasa dan video yang sangat teristimewa.. ” – Netizen

Ucapan Dan Video Daripada Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor Buat Bonda Tercinta Sempena ‘Hari Ibu’ Buat Ramai Yang Tersentuh. Ucapan Yang Mampu Mengalirkan Air Mata Seorang Anak, Seb4k Sungguh !!

Boleh dikatakan apa sahaja perkongsian oleh Angkasawan Negara, Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor di laman media sosial pasti akan menarik perhatian netizen. Lebih-lebih lagi, Dr Sheikh Muszaphar seorang yang tidak lokek berkongsi ilmu kepada umum.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Dr Sheikh turut tidak ket1nggalan berkongsi ucapan sempena Hari Ibu buat bonda tercintanya. Paling istimewa, Dr Sheikh berkongsi video kenangan dirinya bersama bondanya.

Semestinya perkongsian Dr Sheikh pada kali ini juga telah mendapat perhatian ramai. Lagi-lagi membaca luahan ucapan Dr Sheikh terhadap bondanya membuatkan pengikut di akaun Instagramnya tersentuh hati.

Video yang disunting oleh Dr Sheikh bersama bondanya ketika mereka bersama-sama mengerjakan haji di tanah suci Makkah dan sedikit perkongsian cerita Dr Sheikh Muszaphar itu juga menarik untuk dibaca.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa seb4k akan perkongsian Dr Sheikh dan berterima kasih kerana berkongsi satu cerita dan juga nasihat buat yang masih adanya ibu. Antara komen-komen menarik adalah :

” May Allah bless your mom and you and your family till Jannah, aamiin. Your captions bring tears to me.. “

” I can still remember clearly that your mom cried her heart out when she saw you took off to space.. “

” Warm words doc , thanks for reminders, semoga Dr Sheikh Muszaphar menjadi anak yang soleh buat ibu Dr.. “

” I get so emotional reading the caption. I could never repay the amount of love and sacrifice that my mom gave me.. “

 ” Ucapan yang luar biasa dan sangat teristimewa yang pernah saya baca, seb4k dan mengalir air mata saya sekarang.. “

” Video yang sangat istimewa, memang kenangan betul, selamat hari ibu buat ibu Dr, semoga sentiasa sihat dan bahagia bersama anak-anak.. “

” Alhamdulillah, Dr memang anak yang soleh, semoga kebaikan dan amal yang dilakukan oleh Dr buat ibu akan menerima ganjaran oleh Allah.. “

Memang tersentuh membaca ucapan Dr Sheikh itu, malah di akhir kata ucapannya turut terselit akan nasihat buat kita semua. Terima kasih Dr Sheikh akan nasihat yang sangat bermakna itu. Sayangilah ibu kita sepertimana mereka menyayangi kita sejak dari lahir.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Dr Sheikh Muszaphar Shukor

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..