” Ni semua sal4h mommy, maafkan mommy cikgu.. ” – Rita Rudaini

Rita Rudaini Kongsi Video Sedang Menyemak Kerja Sekolah Anak Sulungnya, Rayyan. Namun Ramai Yang Terhibur Mendengar Rita Membaca Ayat Penulisan Anaknya Itu. Kelakar Lah Rayyan Ni !!

Ketabahan pelakon Rita Rudaini dalam membesarkan anak-anaknya sering kali mendapat pujian ramai. Meskipun agak lama sudah bergelar ibu tunggal, hingga kini dilihat Rita masih belum terbuka untuk kembali mendirikan rumah tangga.

Sering berkongsi video aktiviti bersama kedua anak lelakinya, iaitu Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuna turut mendapat perhatian netizen di laman media sosial. Lebih-lebih lagi video anak beran4k ini sedang mengaji al-quran.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Rita telah berkongsi satu video yang memaparkan dia sedang memeriksa kerja sekolah anak sulungnya, Rayyan. Perkongsian tersebut sekali lagi telah mendapat perhatian ramai.

Menerusi video itu juga, Rita telah membaca penulisan Rayyan, banyak yang diteg0r Rita terhadap Rayyan akan cara mengarang ayat dalam penulisan karangan. Sempat Rita membaca ayat yang ditulis Rayyan, namun ada satu perkataan buat yang mendengar pasti terhibur.

Tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur mendengar Rita membaca ayat yang ditulis oleh Rayyan menggunakan perkataan ‘berteraboq’ itu. Antara komen-komen netizen adalah :

” Hahahhah bulat-bulat dia ikut ayat mummy dia, kelakar betul tengok dua beran4k ni, alahai.. “

” Hahaha sy sekolah rendah dlu kena mar4h dgn cikgu sbb bina ayat ada perkataan ‘gamaknye’, sbb sllu dgr mama sebut.. “

” Ker4s perut aku, dengar ayat sikat rambut terab0r, hahaha Rayyan ni memang jenis ikt je apa yang mummy dia cakp ni.. “

” Siap tanya tu, ‘kureng’ tu apa maksud, haha maknya pun kuat sak4t juga, comel tengok Rayyan tu mal4-m4lu.. “

” Rayan pun pen1ng ikut ckp mommy sal4h, tak ikut cakap mommy pun sal4h, mana satu betul ni, hahaha.. “

” Haha hak ni memang lawak, bila mak ang cakap pekat utaqa anak akan jdi c0nfius la.. sama la mcm kami, bila beleteaq abis bahasa si4m keluaq.. “

” Mommy suruh dia pi tanya cikgu kureng tu apa, stg tak0t cikgu tnya dia balik kureng tu apadia hahaha.. “

Kelakar lah Rita ni, aduh4i kesi4n Rayyan, mesti tertanya-tanya, apalah yang mummy cuba sampaikan ni. Apa-apa pun, semoga Rayyan memjadi anak yang baik dan belajar rajin-rajin dan menjadi kebanggaan mummy.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Rita Rudaini

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..