” Cantiknya yang kakak tu, muka sebiji mummy dia.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Terkini Bersama Anak-Anak, Wajah Anak Sulung Ainina Ahmad B Raih Perhatian Peminat. Alahai Gaya Senyum Tu Saling Tak Tump4h Macam Ainina, Cantik Dan Manis Orangnya !!

Mungkin ramai yang tahu bahawa pelakon Ainina pernah mendirikan rumah tangga bersama penyanyi Rahmad Mega dan menerusi perkahwinan tersebut Ainina telah dikurniakan dua orang cahaya mata perempuan.

Bagi yang mengikuti perkembangan Ainina di akaun Instagram, pasti tahu Ainina sering berkongsi video dan gambar mengenai anaknya yang juga merupakan kanak-kanak istimewa bernama Nur Ara Elisha dan perkongsian tersebut sering mendapat perhatian ramai.

Terbaru, Ainina telah berkongsi satu gambar terbaru bersama anak-anaknya. Dalam kapsyen yang dikongsikan oleh Ainina pada kali ini, Ainina menulis Elisha begitu gembira kerana dapat berjumpa dengan kakaknya.

Perkongsian gambar oleh Ainina bersama anak-anaknya itu sekali lagi telah mendapat perhatian ramai di akaun Instagram dengan mendapat seribu lebih tanda suka dan puluhan komen daripada peminat sehingga kini.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah :

Wajah anak sulung Ainina telah mendapat pujian netizen di ruangan komen kerana dikatakan cantik dan wajahnya juga saling tidak tump4h seperti ibunya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Masyaallah, cantik-cantik anak-anak kakak Ainina, yang sulung tu dah anak dar4 rupanya, manis rupanya.. “

” Cantiknya yang kakak tu, muka sebiji macam mummy dia, dah besar kan dia, baru balik dri asrama ke.. “

” Yeah seronok lah Elisha tu, mesti rindu dengan kakak dia, selamat menyambu Syawal, Ainina sekeluarga.. “

” Ehh dah lama tak tengok yang sulung tu, makin cantik lah dia, sekarang study di mana yang akak tu.. “

” Tiga-tiga cantik, alahai comel pula tengok yang bam-bam tu duduk, tersep1t ke sayang, hehe teruja dapat jump kakak dia.. “

” Si kakak tu sama dengan mama lah, selamat berpuasa kakak Ainina, selamat menyambut lebaran.. “

” Lawa lah anak Ainina, mewarisi kejelitaan ibu dia ni, manis pula tu senyuman dia, semga menjadi anak yang solehah.. “

Cantik anak sulung Ainina ni, manis orangnya. Untuk rekod, anak Ainina yang pertama ini bernama Nur Ariana dan kini telah pun berusia 19 tahun. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga anak-anak Ainina ini menjadi anak yang solehah, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Ainina Ahmad B

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..