” T0uchingnya baca kapsyen Awal ni, beautiful words from a husband.. ” – Netizen

Awal Ashaari Kongsi Gambar-Gambar Eksklusif Scha Alyahya Bersama Anak-Anak Serta Ucapan Sempena Hari Ibu. Ucapan Awal Buat Peminat Rasa Tersentuh Dan Bergenang Air Mata, So T0uching !!

Semalam merupakan hari ibu sedunia. Ramai artis yang memberikan ucapan untuk ibu dan isteri tersayang dan tidak kurang juga yang meraikan dengan kek dan hadiah serta sambutan buat insan-insan istimewa dalam hidup mereka ini.

Meninjau akaun Instagram Awal Ashaari, telah dikongsikan 2 keping gambar yang tidak pernah dikongsikan sebelum ini. Gambar itu memperlihatkan isteri tercinta, Scha Alyahya yang sedang mendukung anak mereka, Lara Alana dan Lyla Amina.

Walaupun banyak gambar lain yang lebih cantik dari ini, namun pada Awal moment Scha bersama permata hati mereka ini sangat bernilai. Sudah namanya ibu, anak pasti akan menjadi keutamaan. Dengan tidur yang tidak cukup tetap melayani anak dengan penuh kasih sayang.

Ucapan Awal yang memuji dan kagum dengan peng0rbanan Scha untuk anak-anak. Awal turut mendoakan agar segala jasa Scha dalam menjaga mereka sekeluarga akan dibalas oleh Allah. Panjang betul luahan daddy Lara dan Lyla kali ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Kapsyen Awal ini menarik perhatian ramai peminat. Alahai memang tak pernah tak sweet Awal ni. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Happy Mother’s day beautiful mama, Scha Alyahya. Tak mandi pun cantik Scha ni. Terharu betul baca ucapan Awal ni.. “

” Kenapa mcm aku yang bergenang air mata baca caption awal ni. Sweet betul, haha. So Beautiful Awal.. “

” Sweet nya Awal, caption tu such a lovely speech untuk isteri tercinta. So touching la Daddy. Selamat hari ibu Scha.. “

” Touchingnya baca ucapan Awal ni, kalau kita jadi Scha berbunga-bunga rasa hati. Happy mothers day mommy Lara dan Lyla.. “

” Such wonderful and heartwarming words. Sebak membaca kapsyen daddy Lara Lyla ni. Happy Mother’s Day to all mothers.. “

” Beautiful words from a husband. I think awal described you of the best words he could and we could literally feel the love, commitment passion and sacr1fices. Happiest Mother’s day.. “

” Sebaknya baca ucapan Awal ni, kapsyen selalu buat seb4k la. Sangat the best father and husband Awal Ashaari. Semoga terus berkasih sayang sehingga ke huj0ng usia.. “

Luahan ikhlas seorang suami untuk isteri yang buat ramai peminat tersentuh membacanya. Untung ada suami yang romantik macam Awal ni mommy Scha. Semoga ikatan kasih sayang antara Scha dan Awal sentiasa mekar dan berkekalan sehingga ke jannah. Happy mother’s day Scha.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Awal Ashaari

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..