” Pandai dia bagi speech, t0uching betul la her0 Bella ni.. ” – Netizen

Bella Astillah Kongsi Video Ayden Adrean Menyanyikan Lagu Khas Sempena Hari Ibu. Comel Je Part Ayden Wish Happy Mother’s Day Tu. Sweet Sangat !!

Hari Ibu sememangnya hari istimewa yang dikhaskan untuk menghargai jasa seorang ibu. Pelbagai cara yang dilakukan untuk menunjukkan rasa sayang pada wanita bergelar ibu. Tidak hanya anak, malah suami juga tidak ket1nggalan meraikan hari ibu ini.

Meninjau akaun Instagram Bella Astillah, telah dikongsikan satu video terbaru anak lelakinya, Ayden Adrean. Ayden yang membuat video nyanyian bersama rakan-rakan sekelasnya sempena hari ibu.

Lagu berjudul ‘Ibu Engkaulah Ratu Hatiku’ dinyanyikan dengan bersemangat sekali. Ayden yang lincah dan petah turut melaungkan ucapan happy mother’s day dan i love you mommy di hujung video tersebut.

Bella menulis di kapsyennya menyatakan dia sampai ternang1s menonton video Ayden ini. Ayden memang anak yang selalu menceriakan hati Bella. Ucapan selamat hari ibu juga turut Bella tuliskan untuk ibu dan ibu mertuanya.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Ayden bersama rakan-rakannya ini mendapat respon daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Andu bah, cumil cumil ini anak. Happy mother’s day to you kak Bella. So clever handsome boy lola ni.. “

” Wah clever boy Ayden. Comel je nyanyi untuk mommy tu. Selamat hari ibu Bella, moga gembira selalu bersama family.. “

” Cute nya, hebat Ayden and friends. Paling hero lah Ayden Adrean ni. Pandai dia bagi speech, t0uching betul la her0 Bella ni.. “

” Aww sho cute dan pandai la si Ayden ni. Cute sangat nyanyi tu. By the way, happy mothers day kak Bella.. “

Semangat Ayden dan kawan-kawan menyanyi. Tentu cikgu yang mengiringi anak-anak ini juga seronok melihat telatah anak murid yang comel-comel ini. Manalah Bella tak terh4ru, ucapan last tu suara Ayden paling kuat kedengaran.

Semoga Ayden membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh untuk Bella dan Aliff serta cemerlang dalam pelajarannya. Selamat hari ibu juga kami ucapkan untuk semua pembaca Berita Kopak yang bergelar ibu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bella Astillah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..