” Jarang tak lawak, sepuluh kali tengok pun still gelak.. ” – Netizen

Sedutan Video Ain Edruce Dan Suami Bermain Permainan Siapa Gelak Dia K4lah. Kelakar Lah Tengok Gelagat Suami Isteri Ini !!

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon dan pengacara petah bercakap, Ain Edruce. Personalitinya yang sentiasa ceria membuatkan ramai terhibur apatah lagi dengan kehadiran suaminya, Amirul Hafiz Mustaffa dalam mana-mana kandungan video yang di muat naik di laman Instagramnya.

Menerusi laman Instagram miliknya, telah dikongsikan sebuah video di mana Ain dan suaminya bermain permainan permainan siapa gelak dia kal4h dan siapa yang kal4h akan di dend4. Permainan ini di ambil daripada permainan yang sedang vir4l di aplikasi T1k T0k.

Ain atau suaminya akan membuat bunyi dan salah seorang hendaklah menahan daripada ketawa. Sekiranya ketawa, maka wajahnya akan di c0nteng dengan menggunakan lips gloss berwarna merah. Boleh di lihat wajah mereka berdua penuh dengan contengan berwarna merah pada wajah masing-masing.

Ekspresi wajah Amirul yang dianggap kelakar dan sentiasa menyokong Ain dalam ‘keterp4ksaan’ membuatkan ramai terhibur. Apatah lagi gaya Amirul yang selalu melayan keren4h Ain yang g1ler-g1ler dan sentiasa ingin menang apabila melakukan apa-apa aktiviti bersama.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata pengikutnya begitu terhibur dengan video tersebut terutama sekali melihat gelagat Ain yang suka menyak4t Amirul. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

“ Pec4h.. Dah tgk dah semalam.. Mirul mirul.. Ain jgn jer1t2.. risau terberan4k je nanti.. Hahaha.. G1ler bet0l bdua ni..”

“ Pen1ng la dengan ain ni.. masuk air betul..  cute.. Ya Allah.. baby dlm perut be like pebenda doh mummy daddy aku ni.. 10 kali tgk pun still gelak.. ”

“ Cute you two in the stomach also follow the dance.. Mau terberan4k lahai nyanyi camtu.. Hahah tergelak.. aku tgk dua dua ni..”

“ Ser4mlah.. karang teber4nak camana.. kalau aku mcm tu.. da kluar baby agknya masa2 tunggu hari ni kak ain.. ad0i s4kit perut gelak tgk..”

“ Nmpk muka ain berseri2.. Oiii terkenan anak perang4i g1la2 tu kang.. dalam banyak banyak artis yang mengandung ainedruce la yang aku tak sabar tunggu dia beran4k..”

” Hahaha layan jelah mirul.. Mirul mmng ditakdirkan utk ain.. Laki dia dah redhaa jee dengan perang4i dia hahahaha.. Masuk air dua²..”

“ I dah tengok semalam.. Eyyyy jarang tak lawak.. Kali ini amirul macam enjoy.. Ain tak masuk air tak sah.. tersed4k air aku.. love both of u gais.. Hahaha..”

Siapa sangka Amirul yang kelihatan pem4lu dan serius ini rupa-rupanya seorang yang kelakar dan masuk air sama macam Ain. Apa-apapun semoga urusan bersalin Ain nanti dipermudahkan. Selain itu, diharapkan agar kedua ibu dan anak dalam keadaan sihat walafiat.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ain Edruce

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..