” Sedap Dato mengaji, tapi mata saya terp4ku tengok cincin tu.. ” – Netizen

Video Fakhrul UNIC Bersama Dato’ Seri Vida Dalam Rancangan ‘G4ng Mengaji’ , Namun Cincin Yang Dipakai Oleh Datuk’ Seri Vida Jadi Perhatian. Boleh Tahan Besar Cincinnya !!

Rancangan ‘g4ng mengaji’ yang di tayangkan menerusi siaran Astro Oasis turut mendapat tempat di mata penonton. Rancangan ini juga sering menjemput selebriti untuk turut serta mengaji bersama-sama secara langsung.

Malah pengacaranya, iaitu Fakhrul Unic sering berkongsi video di akaun Instagramnya bersama-sama selebriti yang turut serta dalam rancangan ini. Malah mesti ramai yang tak sangka, rupanya ramai selebriti yang dijemput dalam program ini mempunyai suara yang lunak ketika mengaji.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Fakhrul, telah berkongsi satu video yang tidak sampai satu minit memaparkan dia bersama usahawan terkenal, Dato’ Seri Vida yang turut serta dalam rancangan berkenaan .

Di dalam perkongsian video itu , Dato’ Seri Vida telah ‘belanja’ skill nya mengaji. Meskipun hanya sedikit, boleh tahan juga suara Dato’ Seri Vida mengaji dan perkongsian video itu telah menarik perhatian netizen.

Tonton perkongsian sedutan video tersebut di bawah ini :

Namun, meninjau di ruangan komen, selain memuji Dato’ Seri Vida mengaji, ada netizen turut terpes0na melihat cincin di tangan Dato’ Seri Vida. Antara komen-komen menarik adalah :

” Dah tengok tadi, sedap juga Dato mengaji, boleh lagi tu belajar, tahniah Dato, memang terbaik.. “

” Telinga aku dengar dia mengaji, tapi mata aku terp4ku tengok cincin tu, mak datok, besar sungguh.. “

” Napa tak pakai payung je terus Dato kat tangan tu, haahha besar betul cincin, terhibur pulak saya, sorry Dato.. “

” Dato ni kalau tak buat saya ketawa memang tak kan, tengok gaya pun dah cukup menghiburkan, haha.. “

” Beyblade pun boleh buat cincin y’all, aduh4i, Dato Vida ni kalau tak lucu memang tak sah, tengok cincin tu pun dah ketawa.. “

 ” Hehehe, tahu lah kaya pun Dato, tapi pada-pada lah buat cincin pun, besar sangat tu, tak terlekat ke nasi kat cincin tu.. “

 ” Sempat lagi tu betul kan tudung, masyaAllah, cincin ke tu, ingatkan apa lah bendanya tadi, huhu terkej0t den.. “

Netizen ni, kalau part komen memang tak pernah tak kelakar. Design cincin tu memang rare betul, mungkin ditempah khas mengikut citarasa Dato’ Seri Vida sendiri. Apa-apa terbaik Dato, semoga terus berjaya di masa akan datang.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Fakhrul UNIC, Dato’ Seri Vida

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..