“Dia ajak atok jamming pulak dah, comel betul.. ” – Netizen

Video Datuk Ismail Sabri Melayan Kerenah Cucunya, Jeanelle Nika Mandagie Menyanyi Sambil Main Ukelele Buat Ramai Terhibur. Part Last Tu Terkej0t Atuk Tiba-Tiba J keluar Skill, Haha !!

Telatah lucu antara Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob dan cucunya Jeanelle Nika Mandagie sentiasa memikat hati netizen di laman media sosial. Pelbagai video mereka ini buat ramai yang terhibur menontonnya.

Terbaru, menerusi akaun Instagram bapa Jeanelle, iaitu, Jovian Manndagie telah berkongsi satu video yang memaparkan Datuk Ismail melayan cucunya itu dengan bermain ukelele dan bernyanyi bersama-sama.

Perkongsian tersebut sekali lagi telah menarik perhatian ramai kerana telatah cucu dan atuk ini buat ramai tersenyum. Manakan tidak, menerusi video yang dikongsikan itu, Datuk Sabri mengikut segala kehendak apa yang disuruh oleh cucunya.

Kongsi Jovian, atuk dan cucu itu sedang mengisi masa terluang bersama sambil menunggu waktu untuk berbuka puasa. Comel melihat Datuk Sabri yang tidak jemu-jemu melayan cucu kesayangannya.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

( Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat atuk dan cucu ini bersama-sama bernyanyi yang kelihatan begitu comel. Antara komen-komen netizen adalah :

” Comel sungguh la atuk melayan cucu. Atuk walau tak dpt rentas negeri jadi kami request atuk nyanyi lagi raya dgn cucu, hehe.. “

” Suka tak paklong melayan cucu kesayangan, happy betul tengok. Wah mainan J banyak betul kan.. “

” Paklong tak pernah mengecewakan cucu, melayan je apa yang cucu suruh kan, haha terhibur tengok.. “

” Terkej0t si atuk tu, sekali cucu tunjuk skill sp1n, haha. Happy family, J memang comel, kesayangan atuk ni.. “

 “Hahaha atok puasa adik. die ajak atok jamming pulak dah.  Comelnya lah atok dengan cucu.. “

” Hahaha J’s special touch for the song, so cute lah. Atuk pun melayan memanjang dengan J, so happy.. “

” Itu lagu rem1x ler atuk, dua2-dua comel lah, suka tengok video paklong layan cucu dia, terhibur.. “

Memang comel apabila melihat gaya atuk dan cucu ni, terhibur melihat gelagat Jeanelle yang comel tu. Apa-apa pun, semoga Datuk Ismail sentiasa diberikan kesihatan yang baik selalu dan sentiasa bahagia bersama cucu tersayangnya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Jovian Mandagie, Jeanelle Nika Mandagie

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..