” Macam 1st time tengok video diorang sweet macam ni.. ” – Netizen

Video Intan Ladyana Dan Harris Alif Ketika Menjalani Photosho0t Sempena Raya Raih Perhatian Peminat. Wah, Jarang-Jarang Kita Nampak Pasangan Ni Bermesra. Nampak Romantik Sangat !!

Intan Ladyana dan Harris Alif sudah beberapa bulan bergelar pasangan suami dan isteri. Walaupun perbezaan umur yang agak jauh, tiada masalah bagi pasangan ini untuk mengecapi bahagia seperti pasangan yang lain.

Menerusi akaun Instagram, beberapa video pasangan ini ketika menjalani photosh00t telah dikongsikan. Intan yang memakai kebaya merah dan hitam kelihatan begitu cantik manakala Harris pula mengenakan baju melayu berwarna hitam.

Antara video yang dikongsikan ialah gelagat pasangan ini ketika sedang bersiap untuk sesi bergambar. Intan ketika itu sedang memakaikan butang baju melayu kepada Harris dan masing-masing dilihat tersenyum sesama sendiri.

Pasangan ini boleh dianggap sebagai pasangan yang sangat low profile. Ini kerana mereka jarang berkongsi video romantik bersama dan menunjuk kemesraan mereka kepada para peminat. Pasangan ini sangat bersikap matang.

Jom tonton video di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat video seterusnya.. )

Lagi video yang dikongsikan :

Rata-rata netizen gembira melihat pasangan ini. Nampak begitu sweet sangat. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Ni couple kedua yang saya suke selepas fattah amin dan fazura.. Sape macam aku ulang banyak kali video yg ke 2 tu…. macam kelakar jer.. “

” Macam 1st time tgok video diorang sweet² camni. Biasanya tgok dlm gmbar je.. Kita yang tengok ni pulak senyum sorang sorang.. “

” Sweet nya dia orang ni, suka tengok. . Manjanya, sepadan sangat.. sweet.. comel ja wife tu.. Ade jual ke bju yg intan pakai tu? “

” Sweet ye…. Best tengok pasangan nie… Matang ooo’.. I love this couple honestly. tak over. N bkn jenis yg nk attention . They just being themselves .. “

” Sweet diarang tak nmpk ged1kk.. sepadan dan nampak matang.. suka sangat dengan pasangan ini.. moga berkekalan.. “

Alahai, nampak sweet kan. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga jodoh Intan Ladyana dan Harris Alif berkekalan hingga ke syurga. Semoga sentiasa berbahagia dalam melayari kehidupan berumahtangga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inai Jari, Intan Ladyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..