” Happy birthday Khalefa Laila, you such a sweet girl.. ” – Netizen

Dato’ Sheila Majid Kongsi Gambar-Gambar Anaknya, Khalefa Laila Dan Ucapan Selamat Ulangtahun Kelahiran. Wah Dan Besar Si Bongsu Ni, Anak Dar4 Dah. Manis Macam Mamanya !!

Peminat mengelarkan penyanyi wanita lagenda ini sebagai Ratu Jazz, siapa lagi jika bukan Dato’ Sheila Majid. Suara dan kelincahannya di pentas dengan tubuhnya yang kecil molek membuatkan peminat kagum dengan figura ini.

Sekalipun usianya sudah pun melangkaui 50 tahun, Dato’ Sheila tetap nampak bertenaga dan awet muda. Sebelum ini, Dato’ Sheila ada berkongsikan gambar dan video ketika majlis pertunangan anaknya, Megat Abdul Majid.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Sheila, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan wajah anak bongsunya, Khalefa Laila. Hari ini merupakan ulangtahun kelahiran Khalefa yang ke 14 tahun.

Dato’ Sheila menitipkan ucapan selamat untuk anaknya ini dan berharap Khalefa sentiasa sihat dan dilindungi Allah. Cepat betul masa berlalu,sudah bertambah anak dara Sheila. Walaupun sudah berganjak ke alam dewasa, Khalefa tetap selamanya anak kecil buat Sheila. 

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini mendapat respon daripada peminat dan mereka turut tidak ket1nggalan mengucapkan ucapan selamat hari lahir. Antara komen-komen peminat :

” Happy Birthday Khalefa, have a blast. Waa … all of them grew up very fast. Still have photo of her when she still tiny with my son.. “

” Happy birthday Khalefa Laila… Semoga sentiasa berada dalam perlindungan Allah SWT dan dipermudahkan laluan hidup.. “

” Happy birthday adik Khalefa Laila. Looks like we share the same special day.. u such a sweet girl and may Allah bless you with a great health and happiness ..”

” Happy birthday beautiful girl, may you be blessed always. Wishing you many wonderful years ahead.. “

” Happy 14th birthday to your baby girl. Wish you all the best Khaleda Laila. May Allah bless her always.. “

” We share the same birthdate.. Happy Birthday Khalefa Laila. We share the same birthdate. May All your wishes and dream come true dear.. “

” Happy birthday Khalefa Laila.. You such a sweet girl & may ALLAH bless you with a great health and happiness.. Have a great day gurl.. “

Anak semua sudah semakin membesar semuanya namun Dato’ Sheila tetap maintain sama seperti dahulu. Apa pun, selamat ulangtahun Khalefa Laila daripada kami di Berita Kopak dan semoga terus success dalam pelajaran.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Missmajid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..