” Auntie Fofa Fofaaa pun boleh lah, Jebat r0yak, hehe.. ” – Netizen

Video Jebat Jayden Cuba Menyebut Nama Neelofa Buat Ramai Yang Terhibur. Halah Comel Betul Lah Jebat Ni, Kelakar Pulak Tu. Auntie Fofa Pun Fofa Lah Jebat, Hehe !!

Jebat Jayden seorang kanak-kanak periang. Sering kali kedua ibu bapanya, Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila berkongsi video atau pun gambar tentang anak mereka, pasti akan mencur1 perhatian warganet di laman media sosial.

Miliki wajah seiras seperti ibunya, Jebat manis apabila dirinya mengukir senyuman. Jangan tak tahu, si cilik ini turut mempunyai peminat-peminatnya yang tersendiri yang sering mengikuti perkembangannya dari masa ke semasa.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik fans Neelofa telah berkongsi satu video yang memaparkan Neelofa sedang bersama Jebat Jayden yang juga anak saudaranya. Menerusi video tersebut, Neelofa telah menyuruh Jebat memanggilnya dengan panggilan auntie Neelofa.

Namun Jebat yang sedang berbaring di atas sofa itu telah menyebut lain sebutan tidak seperti yang disuruh oleh Neelofa. Gaya Jebat menyebut Neelofa dengan sebutan ‘Fofa’ telah membuat Neelofa berdek4h ketawa.

Tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat gelagat Jebat menyebut nama ibu saudaranya itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Cute betul lah anak teruna Sharnaaz Ahmad ni, sejak dah gunting rambut ni, makin bertambah cute, terhibur dgr dia cakap.. “

” Fofa pun boleh Jebat, ketawa besar ye mak saudara Jebat tu, hehe ada je nak meny4kat Jebat kan.. “

” Dah hensem, kelakar pula, tak larat nak ketawa kalau tengok video Jebat ni, dah pandai cakap tak berhenti sekarang.. “

” Hahaha keras perut aku dgr Jebat sebut, dah nk macam taufu fa pula Jebat, tiba-tiba lapar tgk video ni.. “

” Hensem boy, auntie fofa pun ok juga, sedap juga, haha kelakar tengok gaya Jebat sbut, susah nau nk sebut kan.. “

” Auntie fofa fofaaa pun boleh lah, Jebat royak, hehe, comel berdo0h lah budak sorang ni, ger4m je tengok.. “

” H4ru sungguh anak Nabila ni, haha dah besar, kelakar betu Jebat ni, sekali tengok kelakar mcm baba dia.. “

” Mengekek ketawa Lofa menyak4t Jebat, seronok tengok Jebat ni, ramai yang sayang sangat kat dia.. “

Kelakar lah baby ni, bukan Neelofa je ketawa, ramai juga tu ahli keluarga lain turut ketawa terhibur mendengar Jebat menyebut auntie Fofa. Apa-apa pun, semoga Jebat membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Lovestory.me2 , Inaijari, Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..