” Muka Korea betul la Maleeq ni, makin comel.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Lelaki Shukri Yahaya, Maleeq Mikayl Yang Kini Sudah Berusia 9 Bulan. Wah Makin Besar, Makin Putih Si Maleeq Ni. Bamb4m Betul, Comel !!

Pasangan pelakon, Shukri Yahaya dan Tya Adnan sudahpun dikurniakan 2 orang cahayamata iaitu seorang perempuan dan seorang lelaki. Menamakan anak-anak mereka Aaira Ameena dan Maleeq Mikayl, kedua-duanya menceriakan lagi rumahtangga mereka.

Meninjau akaun Instagram Tya Adnan, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Tya sedang menggendong anaknya, Maleeq. Menulis di kapsyennya mengatakan ianya satu kegembiraan buat sang ibu apabila berjumpa dengan baby carrier yang selesa.

Memang banyak jenis baby carrier yang dijual di semua kedai barangan bayi namun untuk mencari yang selesa untuk si ibu dan anak bukan sesuatu yang mudah. Jenis kain seperti yang dipakai Tya ini nampak kemas dan Maleeq boleh bebas bergerak kaki dan tangannya.

Maleeq yang kini sudahpun 9 bulan usianya nampak sihat. Dengan tubuhnya yang semakin berisi, wajah Maleeq juga putih gebu sama seperti mommy nya. Ini baru betul anak mommy, muka tu c0py paste sangat.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat ibu dan anak ini nampak ceria dan riang ria betul. Wajah si comel Maleeq juga menjadi perhatian peminat dan antara komen-komen mereka :

” Comelnya, jat0h hati betul tengok Maleeq ni. Eeii ger4m so cute redho je dia mommy buat j0get-j0get macam tu haha.. “

” Comelnya Maleeq, makin besar makin comel budak bulat ni. Cepatnya Maleeq membesar, rasa baru je tengok Maleeq lahir.. “

” Maleeq ni cute la ya Allah haha. Hands0me boy dah dia, eh eh macam layan je dia kena geletek dekat leher tu.. “

” Rambut dia, ee comel sangat. Muka Korea betul la Maleeq ni, mini Ameena haha. Handsome ramai awek nanti ni.. “

” Awat tengok Maleeq ni tak macam umur 10 bulan , macam 1 tahun lebih dah. Cute sungguh, ger4m tengok muka manis dengan putih gebu tu.. “

” Maleeq handsome betul macam dah mature je muka. Ger4mnya pipi tu, Maleeq jangan comel sangat. Cair tengok senyuman awak, cute baby boy ni.. “

” Wah Maleeq dah besar la. Nampak macam dah besar dan tinggi. Comel sangat handsome boy ni. Sebijik muka mommy sangat ni.. “

Alahai seronok ye Maleeq bila mommy usik telinga macam tu, layan je si kecil ni. Kus semangat juga si Maleeq ni dan buat peminat ger4m melihatnya. Semoga Maleeq membesar dengan sihat dan jadi anak yang menyenangkan hati keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tya Adnan, Shukri Yahaya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..