” Wow sesuai sangat ni, sama cantik dan kacak.. ” – Netizen

Afifah Nasir Kongsi Gambar Bersama Insan Istimewa Beserta Ucapan Selamat Ulangtahun. Wah Sweetnya Wish Afifah Untuk Si Dia. Memang Sepadan, Hands0me !!

Nama pelakon Afifah Nasir antara nama yang semakin dikenali dan menjadi pilihan ramai pengarah. Adik kepada Anzalna Nasir ini mempunyai bakat lakonan yang bagus. Afifah yang aktif di laman sosial Instagram ini sering berkongsikan gambar dan perkembangan terkininya.

Selain mengenai karier lakonan, Afifah juga banyak berkongsikan gambar dan video semasa melakukan aktiviti bersama keluarga dan adik beradiknya. Wajah Afifah yang nampak iras Anzalna ini juga kerapkali dipuji ramai peminat.

Meninjau entry terkini di Instagram Afifah, telah dikongsikan sekeping gambar terkininya bersama Adi. Sempena hari ulangtahun kelahiran Adi, Afifah mencoretkan ucapan yang sweet untuk kekasih hatinya ini.

Ucapan yang ringkas namun sempat lagi diselit pujian untuk diri sendiri Afifah, kelakar juga Afifah ini rupanya. Bagi pengikut Afifah, pastinya menyedari wajah Adi pasti ada setiap kali Afifah berkumpul dan mengadakan aktiviti bersama keluarga.

Jom baca perkongsian di bawah :

Rata-rata peminat memuji wajah Afifah dan Adi yang sama cantik dan sama padan ini, bagai pinang dibel4h dua. Antara komen-komen peminat :

” Happy birthday Syed Adi. Wow sesuai sangat ni, sama cantik dan kacak. The last line tu win haha.. “

” Happy birthday to the luckiest man, Syed Adi. Sama cantik sama padan, semoga cepat cepat ke jinjang pelamin. Love banyak banyak.. “

” Happy birthday handsome Syed Adi. Romantiknya Afifah, so sweet. Semoga kekal bersama dan gembira selalu.. “

” Yeah, good pickup tho afifah. You’re pretty lucky had a great men like him, Fifah. I must say, real perfect ad0rable couple when seen u both gettin’ closer. And btw happy birthday for him too.. “

Bukan main lagi ucapan Afifah untuk buah hati tu. Peminat juga mendoakan pasangan ini agar cepat ke jinjang pelamin. Apa pun, selamat hari lahir untuk Adi dan semoga segala impian dan cita-cita cepat terlaksana satu hari nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Afifah Nasir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..