” Pandai lah Wira, daddy serba sal4h nak buat ke tak haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Ardy Wira Mengajar Ayahnya, Ardy Damis Meminta Barang. Amb0i Wira, Siap Ajar Dan Suruh Daddy Buat Ye. Puasa Wira Puasa Haha, Clever Boy !!

Si cilik bernama Ardy Wira ini sudahpun berusia 2 tahun dan baru sahaja menyambut ulangtahunnya pada bulan Januari yang lalu. Kanak-kanak yang ceria dan suka senyum, Wira memiliki ramai peminatnya yang tersendiri.

Wira yang sudah pandai bercakap dan semakin petah ini sering mencuit hati peminat dengan gelagatnya. Betty juga terdahulu ada berkongsikan video gelagat Wira apabila di dapur, memang banyak mulut betul si Wira ini.

Hasil tinjauan kami di Instagram Ardy Wira, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan telatah Wira mengajar daddynya, Ardy Damis untuk meminta barang. Kelihatan Wira menarik tangan Ardy menuju ke arah barang yang dimahukannya dan kedengaran seperti menyebut bread .

Betty yang merakam menyuruh Wira meminta izin darinya dahulu. Mengangkat tangannya, Wira menyebut ‘ excuse me mommy, can have some’ sambil memberitahu kepada Ardy untuk melakukan begitu. Amboi pandai ajar daddy lepas tu dia sendiri cab0t lar1.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Wira ini telah menarik perhatian peminat dan ramai memuji kepetahan Wira ini. Makin besar makin banyak perkataan keluar dari mulut Wira ini. Antara komen-komen mereka :

” Comel g1la Wira, ulang-ulang tengok. Smart boy sangat ni, dia ajak daddy pulak haha. Cheeky boy ni.. “

” Comel la Wira ni, pandai pulak tu ajak daddy haha. Daddy serba sal4h nak buat ke tak, Wira dah ajar daddy dah tu haha.. “

” Pandai Wira, ni bijak tak dibuat buat. Comel je ajar daddy tu haha. Cerdik, lucu dan kelakar la Wira ni.. ulang banyak kali nak dengar Wira cakap excuse me mummy tu. comel sangat.. “

” Cerdiknya, comel sangat. Ger4mnya tengok keletah dia ni. Pintar sangat sangat ini anak.. Excuse me mummy eiii wira good boy lah. more video please mommy.. “

” Bijaknya Ardy Wira, excuse me mommy tu comel nya la. This boy really know how to please and melting peoples heart.. “

” Comelnya ardy wira minta bread, bijak Wira. Aunty tak tahu nak gelak ke nak nang1s haha. Terhibur aunty masa tengok muka daddy dan dengar gelak mommy.. “

” Aku je ke ulang ulang tengok si comel Wira yang bijak ni. So clever using he’s hand excuse me mommy.. “

Anak soleh mommy dan daddy yang selalu membuat orang ikut tersenyum melihat gelagatnya, Wira Wira. Betty dan Ardy pun tergelak besar dengan keren4h Wira ini. Semoga Wira menjadi anak yang soleh dan kebanggaan mommy daddy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ardy Wira, Betty Rahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..