” Mungkin daddy tak sehebat arw4h papa, tapi daddy janji.. ” – Issey

Video Issey Buat Kejut0n Sempena Hari Lahir Anak Tir1nya, Umai. Namun Ucapan Issey Untuk Anak-Anak Buat Ramai Yang Seb4k Dan Terharu. Memang T0uching, Issey Memang Daddy Yang Baik !!

Sudah setahun lebih pelawak dan penyampai radio, Issey Fazlisham telah mendirikan rumahtangga buat kali kedua bersama rakan sekolahnya, Noor iaitu Aimi Jamel yang juga berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang, iaitu Kelatan.

Isteri Issey sebelum ini merupakan seorang ibu tunggal yang kemat1an suami dan mempunyai tiga orang anak. Malah ramai yang tahu bahawa, anak-anak Aimi begitu rapat dengan Issey dan memanggilnya dengan gelaran Daddy.

Meninjau di akaun Instagram, Issey telah berkongsi satu video membuat kej0tan membawa kek hari lahir untuk anak tir1nya iaitu Umai yang telah menyambut ulang tahun kelahiran pada  17 April baru-baru ini.

Dalam video yang dikongsikan itu, kelihatan Issey baru pulang dari kerja dan membawa sebiji kek hari lahir untuk membuat kej0tan buat Umai. Dari jauh sudah kelihatan daddynya datang, Umai mengukir senyuman tanda gembira melihat daddy yang tidak lupa meraikan sambutan hari lahirnya.

Jom tonton video di bawah :

Namun selain daripada berkongsinya video, Issey turut berkongsi sedikit kata-kata buat anak-anaknya itu dan membuatkan ramai yang turut seb4k membacanya. Antara komen-komen warga netizen adalah :

” T0uching lah baca . Happy birthday Umai syg. Semoga menjadi anak yg solehah utk mama, daddy dan arw4h papa.. “

” Kemmah mung Issey.  Mung pelengkap “keh1langan” anak-anak syurgo tu boh, semoga mung stiasa bahagia dengan aimi dan anak-anak ni.. “

” Allah, Issey, yang baca pn rasa seb4k ni, Alhamdulillah, anak-anak ni dapat daddy yang baik dan bertanggungjawab.. “

” Umai ni nampak mcm manja sungguh dengan Issey lah, tengok muka seronok jer bila tengok Dddy bawa balik kek.. “

” Sey, bakpo Kak sero sekok sebok nih, semoga Allah sentiasa tetapkan hati Sey, jago amanah ni sebaik mungkin, Happy birthday Umai.. “

” Seb4k bca, Alhamdulillah, semoga kasih sayang ini sampai syurga. Happy birthday Umai, jadi anak yang baik ya.. “

” Bagusnya Issey, anggap anak t1ri mcm anak kandung sendiri. Bagus bila kita menjaga anak yatim ni inshaallah rezeki melimpah ruah, btw hbd Umai.. “

Memang seb4k baca ucapan Issey. Semoga kasih sayang antara anak-anak ni dengan Issey akan kekal ke syurga dan kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir buat Umai, semoga Umai menjadi anak yang solehah buat mummy, daddy dan arw4h papa, aamin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG  Issey Fazlisham

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..