” Lembut je dengan adik, tak mar4h langsung adik tarik botol.. ” – Netizen

Video Gelagat Ainul Mardhiah Apabila Diusik Oleh Adiknya, Umar. Wah Baiknya Kakak Ainul Ni, Langsung Tak Mengam0k. Elok Je Main Dengan Adik, Penyayang Sungguh !! 

Sudah beberapa tahun berlalu sejak kisah Ainul Mardhiah viral dan menjadi sebutan seluruh negara di media-media. Kini Ainul semakin sihat dan membesar dengan perkembangan yang positif dari hari ke hari.

Sudahpun bergelar kakak kepada seorang adik lelaki bernama Umar, gelagat Ainul ketika bermain bersama Umar pernah dikongsikan sebelum ini. Sama-sama ketawa ketika diagah ayahnya, Saifudinn gelagat dua beradik ini membuatkan peminat turut terhibur.

Hasil tinjauan kami di Instagram Nurul Erwani ( akaun ibu Ainul ) , telah dimuatnaik satu video yang memaparkan gelagat Ainul ketika sedang minum susu. Ainul yang memegang botol susu kosong sambil Umar turut bermain di sekitar kakaknya ini.

Biasalah bayi seusia Umar sedang melalui proses membesar dan sedikit aktif. Umar yang sudah pandai merangkak ini cuba menar1k botol susu yang dipegang Ainul. Namun Ainul langsung tidak mar4h dan diletakkan botol ke lantai untuk Umar. Siap tep0k tangan lagi ye Ainul.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Ainul bersama Umar ini menarik perhatian peminat. Alahai bagusnya kakak Ainul ni, penyayang pada adik sangat. Antara komen-komen peminat :

” Ainul kakak yg baik. Dia tak mar4h pon adik dia nak ramp4s botol. Semoga membesar dengan sihat ainul.. “

” Haha adik kac4u kakak makan ke tu hehe. Nak ajak main la tu. Comel je kakak Ainul, kiut miut dua dua ni.. “

” Bagusnya kakak Ainul, tak mar4h pun adik kac4u. Pandainya kakak Ainul duduk diam masa makan.. “

” Kakak Ainul baik je, tak mar4h adik pun ambik botol susu tu. Dah besar-besar semua, Ainul hebat dan kuat.. “

” Seronok tengok kakak Ainul, semakin bijak dan sihat. Semoga Ainul cepat sembuh dan dapat makan seperti biasa.. “

” Comelnya seronok tengok Ainul dah ada kawan sekarang. Adik bul1 kakak ni hehe, kakak yang baik mengalah dengan adik.. “

” Good girl Ainul, pandai main dengan adik, pandai jaga adik. lembut je dengan adik, tak mar4h langsung adik tar1k botol.. “

Sudah semakin pandai Ainul dan sikapnya itu kakak-kakak sangat sekarang. Peminat pun ramai yang memuji cara Ainul melayan adiknya ini. Apa pun, semoga Ainul membesar dengan sihat dan sentiasa bergembira bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nurul Erwani, IG Ahmad Safiudinn

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..