” Muka tu tangk4p syahdu betul tengok anak makan bulan puasa.. ” – Netizen

Video Achey Rakam Anaknya, Tiara Sedang Makan Ayam Goreng Di Dalam Kereta Buat Ramai Tehibur. Ingatkan Ayah Tiara Jer Terli0r, Rupanya Mama Tiara Pun Sama. Haha Pandai Achey Kant0ikan Isterinya !!

Ada sahaja perkongsian oleh pelawak terkenal, Achey Bocey di laman media sosial buatkan ramai yang terhibur melihat pelbagai telatah lucu yang dikongsikannya. Lebih-lebih lagi perkongsian tersebut adalah mengenai anaknya, Tiara.

Meninjau di akaun Instagram, Achey telah memuat naik satu video dimana Achey telah merakamkan gelagat anaknya Tiara sedang menjamah ayam goreng di dalam kereta pada siang hari bulan puasa ini.

Kelihatan, isteri Achey, Anne sedang memegang kotak ayam tersebut supaya memudahkan Tiara yang duduk ditengah-tengah hadapan untuk makan. Paling mencu1t hati adalah melihat mim1k muka Achey yang k0nonnya seperti menahan lapar melihat Tiara yang sedang menikmati ayam goreng itu.

Malah paling menghiburkan adalah pada akhir video tersebut, Achey sempat merakamkan reaksi isterinya yang sedang leka melihat anak mereka menikmati ayam goreng. Rupanya, bukan sahaja Achey yang terliur, rupanya Anne pun terliur juga.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Perkongsian video itu telah mendapat ratusan komen daripada warga netizen yang turut terhibur menontonnya. Antara komen-komen netizen yang menarik adalah :

” Memang buat hal betul, haha menguji tahap keimanan tengok Tiara makan, bukan ayah dia jer, kita yang tengok pun terli0r siang-siang hari ni.. “

” Beng0ng lah Achey, aku yang tengok pun lapar ni, hahaha,  tengok jam mcm lambat lagi nak msuk waktu berbuka.. “

” Muka tu tangkap syahdu betul tengok anak makan bulan puasa ni yer, haha mohon bertabah lah Achey dan isteri.. “

” Alahai Tiara, sedap betul tengok Tiara makan ayam goreng tu, huhu kelakar tengok muka Achey tahan lapar.. “

” Kant0i, mama pun terli0r rupanya, haha yalah dah lah tlg pegangkan kotak, b4u ayam tu menus0k dalam hidung.. “

” Sabar lah Achey, tak lama lagi, kejap lagi dah boleh berbuka, haha Tiara kau memang sedang menguji tahap keimanan ayah kau lah, hahahah.. “

” Mata tak berkelip-kelip masing-masing tengok anak makan, haha memang sedap siang hari tengok ayam goreng.. “

Buat perang4i betul lah Achey ni, kelakar tengok muka masing-masing terli0r tengok anak makan ayam goreng. Apa-apa pun perkongsian tersebut hanyalah sekadar hiburan dan kami dari Berita Kopak berharap dengan perkongsian ini juga turut menghiburkan pembaca semua.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Achey Bocey, Anne Achey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..