” Mata baby Lyla saling tak tump4h mata kakak Lara.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Kedua Awal Ashaari, Lyla Amina. Wah Lyla, Dah Macam-Macam Mim1k Muka Buat Sekarang Ye. Macam Lara Alana Sangat, Mata Tu Makin Besar. Comel !! 

Sudah 2 bulan pasangan Scha Alyahya dan Awal Ashaari menimang cahayamata kedua mereka, Lyla Amina. Wajah Lyla yang nampak iras seperti Lara Alana dan Awal ini seringkali menarik perhatian peminat kerana persamaan wajah mereka bertiga.

Sebagaimana kakaknya Lara, Lyla juga mempunyai akaun sosialnya sendiri dan sehingga kini sudahpun mencatatkan seramai 123 ribu pengikut. Di akaun ini, gambar Lyla sejak lahir sehingga kini ada dikongsikan untuk tatapan peminat.

Hasil tinjauan kami di Instagram Lyla Amina, telah dikongsikan beberapa keping gambar Lyla yang menunjukkan pelbagai reaksi wajah. Wajah Lyla semakin comel dan sudah pandai memandang ke arah kamera.

Untuk makluman, akaun ini dikawal selia oleh Awal dan Scha sendiri. Melihat di ruangan kapsyennya, tertulis ‘many faces of Amina’. Bukan hanya muka senyum diambil gambarnya, malahan turut diselit Lyla menguap dan membuat dahi berker0t.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini telah mendapat tumpuan peminat dan sehingga sekarang sudah diberi tanda suka lebih 21 ribu oleh peminat. Kecil-kecil sudah ramai peminat si Lyla Amina ini dan antara komen-komen :

” Mini Lara sangat, cantiknya Lyla. All cute, ad0rable baby lah Lyla ni. Makin besar makin comel tapi rambut lain dengan kakak Lara.. “

” Yang last tu alahai Lyla, buat aunty nak ada baby girl lagi seorang lah. Lyla Amina so cute, Awal Ashaari sangat hehe.. “

” Aww Lyla Amina so cute. Lyla looks so much like daddy dia lah. Elok je Lyla kena bedung, ee comel sangat awak ni.. “

” Macam kakaknya betul, little Lara. Cerdik je tengok, cutest Amina. Mata Lara sangat, copy paste dua beradik ni.. “

” Exactly like Lara but it’s Lyla hehe. Cutest Amina, Lara Alana 2.0. Love you both so much, more to dad’s face this sibling.. “

” Lyla yang cantik, Lyla yang manis. So ger4m la baby ni. She look exactly like her sister lagi-lagi gambar no 3 tu.. “

” Mata baby Lyla Amina saling tak tump4h mata kakak Lara Alana. 3rd one just like lara, sama sebijik. Twin Lara ni versi tahun berbeza hehe.. “

Makin nampak sama muka Lyla dengan Lara dan ramai peminat yang mengatakan persamaan wajah mereka. Baik Lyla mahupun Lara, kedua-duanya ada wajah yang comel dan semoga dua beradik ini menjadi anak yang solehah kepada Awal dan Scha.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lyla Amina, IG Awal Ashaari

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..