“ Wah Yusoff dah sekolah. Anak ok je, Dato’ pulak yang menang1s.. ” – Netizen

Video Gelagat Hari Pertama Anak Dato’ Aliff Syukri, Yusoff Al Qardawi Pergi Ke Sekolah. Amboi Teruja Betul Yusoff, Siap Berlari-Lari Lagi. Laju Je Tak Sabar Nak Masuk Kelas. Abahnya Pulak Yang Nampak Sed1h !!

Dato’ Aliff Syukri merupakan seorang ahli perniagaan yang berjaya dan terkenal di Malaysia. Mendirikan rumahtangga bersama Datin Nur Shahida dan kisah keluarga mereka  sering mencur1 tumpuan ramai di laman media sosial.

Meninjau ke akaun Instagram Dato’ Aliff, satu video telah dimuatnaik sempena hari pertama sesi persekolahan anak-anaknya. Perkongsian itu meraih perhatian peminat dan ramai yang suka melihat gelag4t anak-anak Dato’ ke sekolah, terutama sekali Yusoff Al Qardawi.

Apa yang lebih menarik, Yusoff sedikit pun tidak menang1s ketika dihantar ke nursery oleh abah dan mamanya. Jelas kelihatan si kecil ini begitu teruja berada di situ dan seronok bermain ketika videonya dirakam dari luar. Alahai, bagusnya Yusoff berani dan tak tak0t orang.

Dato’ Aliff meluangkan masa menghantar anak-anaknya ke sekolah ditemani Datin Shahida walaupun sentiasa sibuk dengan urusan kerja. Sekejap masa berlalu, anak-anak Dato’ Aliff sudah semakin membesar dan mereka nampaknya ceria kembali ke sekolah.

Jom kita tonton video di bawah :

Netizen kagum dengan semangat Yusuf yang suka pergi ke sekolah bertemu rakan-rakan baru. Ramai yang memuji Yusuf seorang anak yang bijak dan comel dalam video itu. Antara komen-komen peminat :

“ Pandai btl Yusof pegi skolah tak menang1s.. Yusoff ni bijak.. comel plk tu.. hahah.. yusoff tak sed1h langsung.. nak banyak lagi video yusoff.. ”

“ Hehehe kelakar pulak.. comell yusoff.. goodboy nyaa dia pandai berdikari.. Npe sy tgok mcm abahnye yg sed1h YUSUF g sekolah.. ”

“ Yusoff good boy.. happy kids.. blessed family dato.. Allahuakbar nikmat nya tgk family dato datin semoga keluarga ni berbahagia hga ke syurga.. ”

“ Ank ok je dato yg nag1s.. yusoff pun p school.. Yusoff berani tak nang1s pun g sekolah.. Suka dia sekolah.. Best dgn life dato.. ”

“ Patutlaa nampak yusoff sarapan sekali dkt insta datin td.. Yusuf.. Orgnye berani macam dato’.. Wah.. Yusoff dah school.. Friendly nya yusoff.. ”

“ Alhamdulillah sukenya tgk Datin.. kat dlm kereta dgn tasbih sempat berzikir.. Terbaik lah Datin.. Bagusnya dato’.. Busy macam mana pun tetap cuba hantar anak.. ”

“ Mesti rumah sunyi bila Yusoff g sekolah kan.. terutama bibik mesti sed1h.. rindu sb hari2 jaga Yusoff.. mcm papa zola la dato aliff yg sed1h hntr yusof.. ”

Urusan anak-anak Dato’ Alif pada hari pertama ke sekolah berjalan dengan lancar. Keluarga yang bahagia dan semoga anak-anak Dato’ Aliff semuanya berjaya dan didoakan menjadi anak yang taat buat abah dan mama. Aminn..

Silakan SHARE..

Sumber: IG aliffsyukriterlajaklaris

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..