“ Comelnya bila pakai tudung, terus nampak muka mummy.. ” – Netizen

Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor Kongsi Gambar Anaknya, Sophea Emelia Yang Memakai Tudung Cur1 Perhatian Peminat. Muka C0pypaste Mummy Lah. Comelnya Emelia !!

Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor sememangnya seorang public figure yang dikagumi ramai dan banyak memberikan inspirasi kepada masyarakat. Umum mengetahui, Dr Sheikh dan Datin Dr Halina telah mendapat pasangan anak kembar buat kali kedua yang bernama Sheikh Eusoff dan Sophea Emelia.

Meninjau ke akaun Instagram Dr Sheikh, satu gambar Emelia memakai tudung telah dimuatnaik pada pagi jumaat untuk tatapan peminat. Perkongsian ini telah meraih perhatian ramai kerana Emelia kelihatan comel menggayakan hijab berwarna pink di kepalanya.

Emelia baru berusia lima bulan dan ramai yang mengatakan raut wajahnya iras menyerupai muka mummynya, iaitu Dr Harlina. Emelia dikurniakan sepasang mata yang cantik dan ramai yang suka melihat perkongsian Emelia dan abang kembarnya di Instagram.

Ditambah lagi dengan tudung yang disarungkan Emelia yang kelihatan comel dengan adanya ik4tan reben di atasnya. Seperti yang diketahui, Dr Sheikh suka berkongsi kisah anak-anaknya dan rajin menjawab pelbagai soalan dari peminat berkenaan ilmu parenting di media sosialnya itu.

Jom ikuti perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang mengatakan Emelia kelihatan begitu cute dengan tudung yang dipakainya dan mirip seperti Dr Harlina. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Muka dr. Halina.. Pakai tudung ya si comel.. Gaya gini rupa sgt2 mummy ni.. Assalamualaikum ustazah Emelia.. Alahai cute.. Morninggg.. ”

“ Dr Halina junior.. Bulatnya mata.. cantik.. Comeynyer Emelia.. subhanAllah.. Moga menjadi ank solehah.. Why are babies sooo cute.. tgk je terus buat kita senyum.. ”

“ Emelia is dr halina ‘s junior.. So cute.. Alololo.. She so adorable… serupa wajah mummy.. Hi emelia comel.. nmpk solehahnya tu.. ”

“ C0pypaste mommy.. Morning Emelia.. Adam and noah sula sgt shopping ya.. Comel nyaa Emelia.. cepat je dah besar.. Bolatnya mata dia ya Allah so cute.. ”

“ Amb0i.. baru dapat baju raya dah pakai dah.. Nanti buat video the boys go shopping dr s.. emilia muka mommy sangat.. mana muka dr s nie.. ”

“ Masyaa Allah tabarakallah.. Good morning cutie pie.. sweet Emelia.. Comel.. bila pakai tudung, terus nampak muka mummy.. emilia btl² cp mummy.. ”

“ Alhamdulillah.. comeii Emelia.. moga membesar sebagai ank perempuan yg sollehah dunia akhir4t ea nak.. Comel.. masa baru lahir muka tasha.. sekarang muka tersendiri.. ”

Alahai, comelnya Emelia, pandai pula bergaya yer. Pada usia bayi seperti inilah ramai yang gemar melihat perkembangan bayi dan pembesaran bayi kerana pelbagai telatah yang comel pastinya. Apa pun kami mendoakan semoga Emelia membesar dengan sihat menjadi anak yang baik.

Silakan SHARE..

Sumber: IG drsheikhmuszaphar

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..