“ Loving this family, simple jer. Semoga dipanjangkan umur.. ” – Netizen

Datin Lisa Surihani Kongsi Gambar Dan Video Sambutan Hari Lahirnya Bersama Yusry Dan Anak-Anak Cur1 Perhatian Peminat. Simple Sambutannya Tetapi Tetap Meriah. Usia Bertambah Tetapi Muka Tak Berubah Tengok Lisa Ni !! 

Datin Lisa Surihani dan suaminya, Datuk Yusry Abdul Halim merupakan pasangan suami isteri yang romantik dan diminati ramai. Sepanjang mendirikan rumah tangga, mereka dikurniakan dua orang anak, iaitu Yahaira Leanne dan Yusof Leonne dan kini Lisa sedang hamil anak ketiga.

Meninjau ke akaun Instagram Lisa, satu perkongsian video dan gambar telah dimuatnaik sempena ulang tahun kelahirannya. Sambutan hari jadi Lisa diraikan secara bersederhana bersama suami serta anak-anak di rumah dengan sebiji kek dan hidangan yang lain.

Dapat dilihat tulisan Lisa di ruangan Instagramnya itu penuh kata-kata bermakna yang meluahkan penghargaan kepada orang-orang yang bersamanya selama ini. Bertambahnya usia, Lisa menzahirkan rasa syukur dan rendah diri atas cinta, doa dan perhatian mereka yang luangkan buat dirinya.

Bahagia pastinya apabila melihat Yusry dan anak-anak meraikan sambutan dengan nyayian lagu hari jadi buat suri hati keluarga mereka. Gelag4t Yahaira dan Yusof dalam video itu ketika acara meniup lilin kelihatan begitu comel dan dapat dilihat manjanya mereka bersama mummy dan daddy.

Jom ikuti perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian Lisa mendapat perhatian ramai dan rata-rata peminat turut mengucapkan selamat hari lahir buat dirinya. Peminat juga turut mendoakan Lisa dan suka melihat keluarga bahagianya ini. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Happy birthday beautiful.. Sehaaat selaluuu kaak.. Cantiknya and the tudung cantik juga.. Semoga Allah memberkatimu hingga ke hujung ny4wa.. ”

“ Loveee.. Blessed family.. Hensemnya adik.. Happy birthday Lisa yg cantik n solehah.. So humble so adorable.. Maintain muda.. Apa tipsnya kak.. ”

“ Loving this familia.. Simple jer.. Semoga di panjangkan umur, di permudahkan urusan harian dan di beri kebahagiaan till jannah.. Amiinn.. ”

“ Happy family.. Happy birthday Lisa.. Cantiknya kek.. blh mkn ke tuu.. sukanya lahai tgk lisa ni.. lembut je mata memandang.. ”

“ Bersederhana je, suka tgk, happy besday lisa, semoga dpmudah segala urusan awak.. Sanah Helwa.. May you forever be in His blessings.. ”

“ Selamat ulang tahun kelahiran Lisa Surihani dan tahniah bakal menjadi ibu untuk kali ke tiga.. Sukaaa sgt2 family ni MasyaAllah Tabaarokallah.. ”

“ Sanah helwah kak lisa moga Allah berkati akak dan keluarga akak amin.. Wah yg boy ikut muka lisa, yg girl ikut muka yusry.. ”

Walaupun sambutan harilahir Lisa ini bersederhana tetapi ianya pasti bermakna apabila diraikan oleh orang yang tersayang dan pasti ianya satu kenangan manis buat Lisa. Di kesempatan ini juga, kami turut ingin mengucapkan happy birthday dan semoga Lisa dan sekeluarga sihat selalu.

Silakan SHARE..

Sumber: IG lisasurihani

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..