” Ee apasal comel sangat ni Ustaz haha.. ” – Netizen

Ustaz Ebit Lew Kongsi Video Kej0tan Untuk Anak-Anaknya. Alahai Sporting Ustaz Pakai Maskot Mickey M0use, Sampai Anak-Anak Pun Tak Tahu Itu Ayahnya. Part Ustaz Ebit Buka T0peng Muka Tu Comel !!

Nama pendakwah Ustaz Ebit Lew cukup popular dan namanya sentiasa meniti di bibir netizen kerana kerja amal yang dilakukannya. Sebut sahaja di mana ada orang sus4h yang memerlukan pert0longan, seberapa segera Ustaz Ebit akan berusaha datang bersama bantuannya.

Dalam kesibukan kerja amal dan perniagaannya, Ustaz Ebit tidak pernah mengab4ikan isteri dan anak-anaknya. Seorang suami dan ayah yang suka memberi kej0tan kepada insan tersayang, keluarga kecil Ustaz Ebit ini antara keluarga yang disenangi netizen.

Terdahulu, Ustaz Ebit ada berkongsikan video meraikan anak-anak istimewa di Param0unt Cafe kepunyaannya. Memberikan semua anak syurga ini patung mainan bersama sedikit wang, usaha Ustaz Ebit ini telah mendapat pujian daripada netizen.

Meninjau akaun Instagram Ustaz Ebit, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Ustaz Ebit pulang ke rumah dengan memakai maskot Mickey M0use. Anak-anaknya nampak teruja dan mereka juga diberikan patung mainan setiap seorang satu.

Kelihatan Ustaz Ebit mengangkat dua orang anaknya sebelum membuka topeng muka Mickey. Sejurus dibuka dan nampak sahaja wajahnya, terus meluuru anak lelakinya memel0k ayah kesayangannya ini.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian Ustaz Ebit ini mendapat perhatian daripada netizen dan sehingga kini video ini sudahpun mendapat lebih 125 ribu tanda likes daripada peminat. Antara komen-komen daripada netizen yang dapat dikongsikan :

” Ee apasal comel sangat ni Ustaz haha. Rajin ustaz buat surpr1se , moga dimudahkan urusan dan digandakan rezeki ustaz sekeluarga.. “

” Sentiasa mengambil hati isteri dan anak. Memang terbaik contoh yang ditunjukkan ustaz. Semoga dipermudahkan urusan Ustaz Ebit dalam terus melayani masyarakat, amin.. “

” Comelnya ustaz, sweet je. Terbaik Ustaz Ebit, mesti happy anak-anak. Semoga bahagia sampai syurga.. “

” Ustaz, kalau saya.. saya pun terkej0t. Lawak la ustaz, seronok tengok anak-anak gembira. Comel ustaz menceriakan kehidupan anak-anak.. “

” Keluarga bahagia, macam-macam penuh dengan kasih sayang. Suka tengok keluarga ustaz, bahagia je selalu. Alhamdulillah.. “

” Sweetnyaa aduhai, alolo terus pel0k ayah. comel je reaksi anak-anak. Seronok anak-anak ustaz, Alhamdulillah. Seronoknya tgok family Ustaz saling sayang menyayangi.. :

” Comel lh .. msti anak2 happy sgt. Contoh yg baik walaupon ust sgt bz ad masa jugak dn sgt kreatif ambil hati ank2 dn isteri smula tahniah ust. mnjd seorg bpa yg sgt pyayang.. “

Nampak seronok anak-anak Ustaz Ebit apabila sudah nampak siapa di sebalik maskot Mickey. Antara cara Ustaz Ebit menggembirakan hati anak-anak walaupun sibuk dengan urusan kerja. Semoga Ustaz Ebit terus bahagia bersama keluarga tersayang dan sentiasa dimurahkan rezeki.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ebit Lew

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..