” Cantik sungguh mother in law, Che Ta pun lawanya.. ” – Netizen

Rozita Che Wan Kongsi Gambar Thr0wback Dan Ucapan Selamat Ulangtahun Kelahiran Untuk Ibu Mertuanya, Siti Aisyah. Sama Cantik Mertua Dan Menantu !!

Semalam pelakon berdar4h kacukan, Sasha Saidin dan adiknya Zain Saidin ada berkongsikan video sambutan ulangtahun kelahiran ibu mereka, Siti Aisyah. Gelagat mereka bersama ibu mereka ini telah menarik perhatian peminat.

Baru sahaja sejam yang lalu, Rozita Che Wan berkongsikan video yang sama di Instagram miliknya. Meninjau akaun Instagram Che Ta, turut dikongsikan sekeping gambar thr0wback ketika bersama ibu mertuanya ini.

Menulis di kapsyennya ucapan selamat hari lahir untuk ibu mertuanya ini dan menzahirkan rasa sayang dan rindunya pada mertua tersayang. Sepertinya gambar ini ketika majlis anniversary perkahwinan Che Ta dan Zain beberapa tahun dahulu.

Wajah ibu mertua Che Ta ini nampak lembut dan tenang sahaja airmukanya. Wajahnya itu kelihatan tidak ubah seperti wajah Zain dan Sasha. Tidak hairanlah anak-anak berwajah cantik dan kacak kerana ibunya juga juga jelita.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian Che Ta ini mendapat respon daripada peminat. Ada juga yang men1nggalkan emoji berbentuk love dan tidak kurang yang memuji wajah mertua Che Ta ini. Antara komen-komen yang dapat dikongsikan :

” Wah lawa, lawa sangat sangat. Dah terbiasa nampak 1/3 mesti nak slide tepi haha. Tipah tert1pu haha.. “

” Ad0i ad0i 2 kali aku cuba slide gambar ni.. Skali takde daa.. Tipah tert1pu bang. Cantiknya mak mertua you Che Ta.. “

” Cantik sungguh mother in law. Che Ta pun lawanya.. hahah slide jugak tadi, Che Ta kemain gur4u.. “

Wajah mat salleh ibu mertua Che Ta ini tetap nampak cantik walaupun sudah berusia. Usianya juga sudah pun genap 75 tahun dan masih lagi sihat dan bertenaga. Lihat sahaja video semalam, meriah dan suka berjenaka orangnya.

Apa pun, belum terlamb4t untuk kami di Berita Kopak mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran dan semoga ibu mertua Che Ta ini sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik dan berpanjangan, gembira selalu di samping anak dan cucu tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rozita Che Wan, IG Sasha Saidin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..