” Haihh ger4m, pipi tu bulat. Cantik matanya.. ” – Netizen

Wajah Terbaru Anak Kedua Pelakon Faye Kusairi, Asha Azmi. Amboi Pipi Asha Tu, Bulat Betul. Part Mata Tu, Comel Sangat !!

Pertengahan Disember tahun lalu, pelakon Faye Kusairi telahpun selamat melahirkan seorang anak perempuan. Terdahulu, Faye yang merupakan isteri kepada pengarah, Azmi Hatta ini sudahpun mempunyai seorang anak lelaki bernama Alif Azmi.

Sebelum ini, Faye ada berkongsikan wajahnya ketika beliau diuji dengan masal4h kesihatan apabila diser4ng penyak1t Bell P4lsy ketika sar4t hamilkan anak keduanya ini. Keadaan wajah Faye yang seng3t sebelah kerana ot0t mukanya berhent1 berfungsi.

Meninjau akaun Instagram Faye, telah dikongsikan wajah terkini anak keduanya ini yang dinamakan sebagai Asha Azmi. Asha yang dikenakan baju berwarna kuning ini nampak m0ntel sekali mukanya.

Memiliki sepasang mata yang bulat dan mulut yang comel, Asha juga nampak berambut hitam dan lurus. Sudah sepasang anak Faye dan pastinya kehadiran Asha memeriahkan lagi keluarga kecil Faye dan Azmi.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah Asha ini telah mendapat respon daripada peminat. Baru beberapa bulan sudah begitu bersemangat sekali, membesar dengan sempurna sang puteri ini. Antara komen-komen mereka :

” Ya Allah, apa yang comel sangat ni. Ger4m comel sangat macam aunty ni heheh.. Cute sangat ni.. “

” Comelnya Asha sayang, rasa nak gom0l-gom0l jer. Ayoo pipi labuh, so cute baby gurl. Miss you Asha.. “

” Cantiknya mata dia, masya Allah Asha. Lawa juaa, kejawak ehh. Pipinya lokk, jawakk.. “

” Cantik matanya, so cute. Uihh pipi dia, like a d0ll. Seindah namanya, Alhamdulillah comelnya baby Asha.. “

” Haihh ger4m, pipi tu bulat. Kacak matanya eh.. comelnyer dia ni.. “

Nampak ada iras juga wajah Asha dengan abangnya, Alif. Sememangnya anak-anak Faye ini berwajah comel seperti ibu dan ayahnya. Putih gebu si Asha ini, dan warna matanya yang nampak seperti coklat itu membuatkan Asha nampak comel sekali.

Alhamdulillah, sudah 3 bulan usia Asha dan keadaan Faye juga kembali beransur pulih. Semoga Faye sekeluarga sentiasa dilindungi Allah, gembira selalu bersama dan semoga Asha juga membesar menjadi anak yang solehah untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Faye Kusairi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..