” Alahai baby cutenya dia, sama macam muka abang la.. ” – Netizen

Wajah Anak Kedua Yana Samsudin Dan Fadzil Zahari Raih Perhatian Peminat. Wah Baby Macam Muka Mateen Je. Part Mata Tu Sama Betul !!

Tanggal 11 November yang lepas, bintang filem Adnan Semp1t, Yana Samsudin telahpun selamat melahirkan seorang bayi perempuan. Cahayamata kedua hasil perkahwinan Yana bersama Fadzil Zahari ini dilahirkan di Pusat Perub4tan Batu Pahat, Johor.

Hasil tinjauan kami di Instagram Fadzil Zahari, telah dikongsikan sekeping gambar terkini Fadzil bersama bayi perempuannya itu. Fadzil yang menulis kapsyen mengucapkan salam dan selamat pagi, wajah bayinya itu menjadi tumpuan peminat.

Sudah lebih sebulan Yana melahirkan, ini adalah pended4han pertama wajah penuh bayi kedua mereka ini. Untuk makluman, Yana dan Fadzil mempunyai seorang anak lelaki diberi nama Aisy Mateen yang kini sudahpun berumur 4 tahun.

Dalam gambar yang dikongsikan ini, kelihatan anak kedua Yana ini memakai pakaian serba putih dan turut dipakaikan topi bayi. Wajah si kecil ini yang memandang kamera menampakkan wajah penuhnya. Alahai cute baby nampak iras dengan wajah abang Mateen.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah si kecil ini meraih perhatian dan pujian daripada peminat. Setelah lebih sebulan baru Fadzil kongsikan wajah anaknya ini dan antara komen-komen peminat :

” Alahai comelnyaa.. Baby G.. Morning baby comel comel.. Halah halah pandai pandai pandang kamera.. “

” Alahai baby, selamat pagi adik Mateen.. cutenya dia.. sama macam muka abang la.. Good morning comelnya baby tu.. “

” Waalaikumsalam.. cute baby.. morning dik.. subhanaAllah, cantiknya baby. Cute.. semoga “

” Good morning comelnya baby tu.. sape nama baby cute ni. ger4m tengok muka.. “

” Wsalam syoknye layan baby.. Hanya Allah sahaja yang mengetahui bila ada baby hil4ng segala masalah.. “

” Alaa comelnya baby.. cute dan cantik macam mama. Semoga Allah permudahkan segala urusan.. “

” Comelnya baby.. semoga dimurahkan rezeki serta kesihatan yang baik selalu buat ahli keluarga hang dan selalu di bawah rahmat Allah.. “

Alhamdulillah, akh1rnya Fadzil kongsikan juga wajah si comel ini untuk tatapan peminat Yana. Memetik kata-kata Yana sebelum ini, baby gaming sudah dilahirkan dan pasti akan selinc4h ibunya ini. Apa pun, semoga baby girl ini membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fadzil Zahari, IG Yana Samsudin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..